Feb 2, 2021, 10:38 AM

Проклета реалност! 

  Prose » Humoristic, Erotic
426 2 9

The work is not suitable for people under 18 years of age.

1 мин reading

Прекрасна… Гола… Гореща…

Вижда я… Желае я… Бяга към нея…

Протяга ръце да я обхване…

А тя – изчезва…

В ръцете му – въздух…

Няма я…

Стреснат се събужда. Сам. На дивана, защото го домързя да вдигне одеялото и се мушне под него. Наоколо тихо. Самотна ергенска квартира. От година тук не е стъпвал женски крак. Даже оная за водата питаше през вратата какви са показанията на водомера.

То пък кому е притрябвал самотен егоист…

А годините си летят…

И жените бягат. Дори насън…

Вечерта си легна в кревата. Заспа с очакване на нова среща с любимата. Поне насън. Която и да е тя. Да я обхване с две ръце, да я размаже от любов…

Само дето сънува как някакви негри го заловиха и биха, биха през корема. Болки, конвулсии, гърчове…

Но все протягаше ръце да прегърне миража…

И се шашардиса.

Казано направо – сънува, че се е насрал…

Скочи стреснат, размаха ръце – да разгони съня…

И се оклепа…

Проклета реалност!

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Красе, Пепи, Скитнице!
  • Сънят си е сън, колкото и да е красив... реалността, понякога може да се окаже ужасна...
  • На някои подсъзнанието им е в директна връзка с отходния канал
  • Водомерите може и уайерлес да се отчитат, но за самотата дори и сънищата не помагат. Проза.
  • Благодаря, адаш!
  • Кофти...
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Надя, Валентине, Юри!
  • Хубав, кафяво сън!
  • Който пробира - не намира. Не пандемията е бич на нашето време, а самотата. Финалът - реалистичен - да ти покаже, че не си това, което си въобразяваш... Уф, разфилософства ме, сенсей.
Random works
: ??:??