Sep 15, 2020, 7:25 PM

Промисли 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
569 6 11
1 мин reading

- Пътят към Ада е постлан с добри намерения!

- Не! С жълти павета!

 

- Първата любов на мъжа е ръката.

- Само да не му остане доживотна любовница...

 

- Животът е филм, в който ние сме артисти!

- С тази разлика, че филма можеш само да го гледаш без да съпреживяваш, а живота дори и само да го гледаш, пак си в него!

 

Най-болезнено е да се освободиш от капана на собствените си очаквания!

 

Умният мъж се жени за добра жена, умната жена се жени за мъж, който вижда в нея добра жена!

 

- Кога ще свърши светът?

- Когато бъде изобретен хибрид 3 в 1 - домашен робот, майка и жена.

 

Празна глава тежи само на околните!

 

© П Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Бладаря безкрай предварително, знам че си акуратна като обещаеш!...
  • ИРЖИ, ще ги събера на едно място и ще ти ги пратя на ЛС тия дни, обещавам!
  • Мъдър е нашия народ, зя всяко нещо има мисъл с поука...И много е важно - да ги употребиш намясто и навреме/ както ти!/ Аз като Плюшкин, колекционирах много работи, но не мога в момента да извадя от подходящия стил, защото не са в лаптопа, а на хартия, "съхранени" някъде....Но...твойта муза няма грешка, Пепи!
  • stormwatch (Христо Ангелов) - ах, тая Деска Поетеска, за това муза е в женски род!

    pastirkanaswetulki (Мария Панайотова) - оххх... по някое време идва време, когато ако не те удари склерозата, ще е мъдростта, отърване няма: все някаква саксия ще е, само въпросът е коя ще е! 😅
  • Възхищавам ти се! Мъдри истини си изрекла, Пепи!😃🌹
  • Еххххх, дааааааа, ДесНислава (въздъхна с умиление той, припомняйки си добрите, стари времена :D )!!!...
  • Радвам се, че ти харесват! Благодаря!
  • Вярно! От първата до последната буква! 😋
  • "Седя и мисля... га по едно време гледам - абе аз що не взема да си полегна..." ("седя и мисля... га по едно време гледам, я само седя" - шопска поговорка"

    Благодаря, Марианке! ❤️
  • mislitel (Георги Каменов) - 😅 я къде бил ключът от бараката!
    Благодаря, не можеш да си представиш как ме разсмя! 😅
  • Хъм, а и както се казва, първата любов ръжда не фаща 😋😂😋
    Поздравявам те 😂
Random works
: ??:??