Jun 9, 2004, 6:54 PM

Пътят на снежинките 

  Prose
1991 0 0
1 мин reading
Пътят на снежинките
Една сутрин господин Тъмен облак среща очарователна и красива лейди. Между тях се развива бурна и страстна връзка. Започва размяна на положителни и отрицателни енергийни частици, при което се отделят малки и красиви създания. Времето, в което те попадат е студено и те се обличат в бели и нежно красиви перелинки с блясъка на кристала. Вятърът поема разноските по тяхното пътешествие и те обикалят на ляво и на дясно докато се изморят. Една тъй красива сила усеща тухната умора и решава да ги заведе на място, на което да си отдъхнат. Там те срещат други свои другари и започва голяма веселба.
Едни същества, които могат да мислят са измислели прекрасно наименование на тези създания – Снежинки. Тази дума звучи толкова нежно, все едно че тези същества са знаели красотата и величието на белите кралици. Ами да! Те са ги видяли и тогава им хрумва “Снежинки”. Колко прекрасно!
Но нека се върнем към разказа за снежинките. Веселбата, която те устроили не се харесала на един могъщ и силен Господин, наричат го Слънцето. Той не искал те да се веселят, а да се мъчат. Слънцето отнело роклите и красотата на тези създания. Те не можели нищо да направят, били безпомощни.
Но То не се указало толкова лошо. Дало им е шанс още веднъж да извървят същия този път, по който са тръгнали…

© Мария Русева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??