Jan 6, 2018, 11:16 PM

Равносметка 

  Prose
659 5 9

С всеки следващ ден ставаме все по-богати, защото губим по нещо излишно!

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • След такава прогресия идва свободата! Мъдър си...винаги си неприлично мъдър!
  • Зависи от "изгубеното" и от чия гледна точка е излишно, но разбира се идеята и посланието са с друга насоченост. Адмирации, Младен!
  • Замисли ме...
    С малко се живее по-богато и по-смислено.
  • При морска буря
    хвърляме товари
    когато помъдреем
    богатството тежи
    за света оттатък
    две монети стари
    даваш на лодкаря
    и чезнеш във мъгли.
  • "Когато човек губи нещо,не знае какво печели.Когато печели,не знае що губи."
    Не е мое откритие,но е в унисон с написаното от теб.
    Мисана,успял си в едно изречение да събереш есенцията на мъдростта!
    В любими!
  • Душата, за да блесне като скъпоценен диамант, трябва да се шлифова, а шлифовката е отнемане от повърхността...разпилява се в ненужен прах в пространството

    Поздравление, Мисана!
  • Губенето на нещо излишно може да не е само материално, а например страхове, омраза...А понякога е добре и като загубим по тякой приятел/ка, който/който изчезва, защото и без това вече не е истински приятел ...В такъв смисъл на немски има израз "Малкото е повече" (Weniger ist mehr) .
  • А ако губим нещо ценно? Например сиви клетки
    За много години!
  • Текст, чийто размери съвсем не са характерни за теб, Младене, но пък в това едно изречение си успял да опишеш своето виждане за щастие и ценности! Аз не бих нарекла това загуба, защото, колкото по-навреме отсеем излишните неща от своя живот, толкова повече се издигаме над този материален и обсебващ свят! Поздравления!
Random works
: ??:??