May 1, 2007, 3:53 PM

Разговор преди да се родя 

  Prose
1052 0 0
2 мин reading

Първо внимание!!! Разговор преди да се родя

Август. През този месец могат да се случат най-невероятни неща. Раждат се лъвове, в джунглата се появява нов претендент за власт и само най-силните ще оцелеят. Ако това го беше предсказала някоя вълшебница, пак нямаше как да се внимава. Планетите са вече подредени и няма връщане назад.

«Защо бързаш, изчакай още малко, Лъв ще се родиш, остават само 500 метра до родилния дом».

«Ооо, не мога, не искам да чакам», отговори бебето в майчината утроба. «Ще се родя сега и точно тук, на улицата».

«Не бъди непослушна още преди да си видяла Слънцето, това е твоята планета, тя винаги ще ти осигурява сила».

«Нали затова бързам, искам първото нещо, което Слънцето види, да е това бебе под звездите, точно тук на улицата, до стълбите на читалището».

Бебето не знаеше, че няма да има звезди, когато остане само под Слънцето, не подозираше какво го очаква, искаше да се роди час по-скоро и толкоз.

Тъмнина, въздух, който нахлува през разкритието и изпълва малкия дихателен орган, вик - и ето го светът, който очаква бебето, за да го смаже с атмосферното си налягане, да го прикове със земното притегляне и да се опита да му попречи да полети към звездите, под които толкова бързаше да се роди.

Ако бебето знаеше, че състоянието на безтегловност и защитеност в майчината утроба няма да се повтори, нямаше да бърза толкова.

Пътят на живота е определен още преди зачеването, много фактори участват в неговото определяне: кога ще се роди, къде, от кого и как ще продължи развитието си.

3-ти откъс от  "ДА УСПЕЕШ В ЛАБИРИНТА"  Книга първа

© Дани All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??