Jul 26, 2013, 12:30 PM  

Разговор с Натюрела 

  Prose » Letters
594 0 0
2 мин reading
Знаеш ли? 
Не знам какво искам да ти кажа. Просто искам да чувстваш. Да чувстваш приглушената музика, която няма кой знае какво значение. Значението на настоящия момент си ти. Ти се роди, за да раждаш безброй мелодии, а мелодиите да раждат мечти, мечтите вселени, вселените... какво? Може би е дошъл моментът да отговориш на това! До днес ти задаваше въпроси, но от днес ти предстои да отговаряш на въпроси. Да отговаряш! Отговорите са съдби. Да си отговорен е сила. За да владееш тази сила е нужно търпение, решение, отдаване, а ти си такъв.
Можеш ли?
Като вятърна мелница да разпръскваш вятъра, да показваш на хората от къде идва и накъде отива, колко е силен и слаб, топъл или студен, бърз или бавен, буден или изморен, сух или влажен, интересен или скучен, закачлив или спокоен. Вярвай! Повярвай ми, че има смисъл от това. Това или онова. Има много нюанси на зеленото. Защо точно то ли? Ами, защото е пролетно – лятно, а ти си такъв.
Искаш ли?
Да оставиш след себе си следи, без някой да те следи, а само да те последва. Мисля, че в твоите обувки е трудно да се пъхне който и да било. Не би му позволил, защото знаеш колко струваш, знаеш цената си, целта си, какво искаш и какво можеш, как се казваш и как не се казваш. А другите искат да са теб, но не могат. Уникат! Неповторим! Несравним! Такъв си! Възможен, пълен с възможности и желан!
Вярваш ли?
Звездите никога не спят. Щом си част от тях, блести най-силно! Застани до най-привлекателните и създай съзвездие. Ще бъде приказно и вечно. Пътят е приказен и вечен. Все някой те проектира в неговия свят, това е неизбежно, но остави това. Остави тази празна бутилка при останалите в касата, тя вече е изпита и ще има много такива като нея. Но какво, ако пък я пуснеш в океана, морето или реката и в нея поставиш своето послание? Да, ще промениш нейната съдба. Бутилката вече няма да е обикновена. Няма да е същата. Няма да е същото. Както никога не може да бъде вчера.
 

© Jana Light All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??