Jul 3, 2008, 11:36 PM

Разхвърлян репортаж от едно бедствие... 

  Prose » Humoristic
1700 1 17

The work is not suitable for people under 18 years of age.

1 мин reading

Тя рипна от кревата и чорлава излезе на балкона.
Гурлите пълзяха по затворените ú очи, а кучетата даже не скимтеха.
Страшен тътен събуди обитателите на кроткия квартал... (не се чете, бел. на редактора).
Панелните обители се разтресоха в оргазмен гърч...
Ех, помисли си Тя, що и мен такъв гърч не ме разтресе...
И те, така...

В същото време, в другия край - там нейде, край град... (не се чете, бел. на редактора) в зеленото предградие... (не се чете, бел. на редактора), един младеж се сепна от внезапно нарушилия еротичния му сън гърмежжжж...
Той рипна, дори преди малкият да рипне.
- Мамка му и чез... - Изруга младежът, като помисли, че ония говеда от електроразпределителната компания са вързали жиците на късо и електроцентралата край Искъро е дала фира.
- Мамка му!
Повторно изруга той.
- Да беха изчакали да си купим качествен УПС!
И на секундата, с един левски скок се озова пред сървъра.
Добре, че климатикът работеше нонстоп на 16 градуса, за да охлажда жежките страсти, идещи откъм сайта от неспалите цела нощ потребители откровенски, които освен пУетичните си и прозаични занимания, извършваха и любовни такива.
Е, верно, че беха виртуални, но пък беха тоооолко жежки, че чак клавиатурата от черна беше порозовяла.
(Щото беше съвременна, та не я беше толко срам. Виж, ако беше от по-старо поколение - направо щеше да е кармазъ!)
- Бахмааму! - рече си момчето - Чудим се аз, откъде такива сънища... Ми то компа ми до главата, а юесби-то - в ухото ми - директен превод на данни, въздишки и пъшкания! Е, аз да не съм от железо, дейба! Е, поне част от мене е...
И се ухили доволно, не предполагайки, че след некоя и друга десетилетка железото в него щеше да е оскъдно... но дали щеше да доживее тези десетилетки?

Тя вече беше измила залепналите си очи и се запъти към поредния (вероятно) напрегнат работен ден след поредната (вероятно) пропиляна в сънища гореща нощ...

А тътенът откъм N-ското поделение се усилваше с все по-мощни вибрации.

© Мая Попова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Харесва ми,
  • та чак тук чухме и ние
    Благодаря за настроението Мая и усмивките!
    /сега цял ден ще ходя като гламава с ей такваз усмивка/
  • ух!!
  • Мая направо "жешки" репортаж. Много ми напомня за един човек хахаха .Браво поздрав
  • "И ти ли..." Мая?
    Не знам какво ти става, ама ще да е от жегата май, м?
    Разби ме!
  • Разбрах, че в суматохата е изчезнала една бомба от типа въздух - въздух. Ако някой я намери да ми се обади, защото ми предстои сериозен разговор с мъжа ми. Този път ще си държа на мойто.
  • Желязна си!
  • умно момиче си ми, Елишка - бързо схващаш ще предам информацията на... (не се чете), пък ти ще издействаш и отстъпка
  • хахаха
    "УПС" - Ю Пи Ес ли трябва да означава?
    Аз мога да предложа качествени, само ми се обадете
    Даже и монтажа ще осигуря... хахаха
    Благодаря ти за настроението
  • Малко раничко е за... свършвания Не е и ракиено време.

    Много от нещата не се четат, то май доста неща са така в... (не се чете)
  • Лажова, редно е да свършат след толкова много вибрации и... изригвания
    надявам се да ви усмихнах и денят ви да е такъв - усмихнат
  • Ех, помисли си Тя, що и мен такъв гърч не ме разтресе...
    Е те такъв точно не ща. Искам от другия...

    А тътенът откъм N-ското поделение се усилваше с все по-мощни вибрации.
    Значи скоро ще свършат.
  • Хи,хи,хи - поздрави от мен барабар с кармазъ клавиатура - якооооо!!!!
  • Прикрасен пуетичнуерутичен гърмешЛитят и нънъсам парчетъ отзиви...
    Бог високу, пък зъ царъят дън гуворим...
  • усмихнах се...ама се и прекръстих...
    знай ли се...Бог да ни пази...а ти си чудесна...!
    с обич, мила Мая.
  • Попова, чак тук го чух...
  • аха... така некак стана...
Random works
: ??:??