Mar 8, 2021, 10:25 AM  

Разни осмомартенски 

  Prose » Humoristic
249 2 11

The work is not suitable for people under 18 years of age.

1 мин reading

 

Мъжете обичат с очите, жените с ушите. Но колко повече обичат, ако тия уши са украсени с диамантени обеци…

хххх

Мъжките органи са отвън, женските отвътре.

Защото жените обичат вътрешно – приемат в себе си, когото пожелаят, ако пожелаят, когато пожелаят, срещу каквото пожелаят… Понякога даже и любимия приемат…

Любов и секс за себе си…

Мъжете сме щедри и себераздавателни. Готови винаги да отдадем временно органите си за ползване от някоя жена. Дори безвъзмездно. Дори гасейки лампата…

Щедри, всеотдайни, безкористни мъже…

хххх

След операцията за увеличаване на гърдите, Горгоната Медуза не можеше да вкамени нито един мъж с поглед…

хххх

Реклама: „Мъже, посетете Горгоната Медуза! Само един поглед в нужна ваша част ще ви направи велик и търсен от жените!“…

хххх

Мъжете умират по-млади, но и за това, разбира се, трябва да благодарят на жените…

хххх

9 март - ден на освобождението от 8 март...

 

При интересния коментар - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Надя!
    Цинизъм, според мен, е реалистично-презрително-безжалостно отразяване на действителността. Разбиване на възпитанието, което си е направо лицемерие.
    Циничен съм, признавам...
  • Цинизмът ти отива, сенсей, но вещата вещица знае...
  • Благодаря, Роси, Пепи, Скитнице, адаш!
  • Георги, днес е 9 март! Честит ден на освобождението!
    Много се забавлявах
  • Последните 4 броя са кой от кой по-яки 😜
    Значи, и утре е празник, поне тук научих - ми, наздраве 😊🍷😊
    Поздравявам те.
  • А жените имат само една мечта: мъжете да нямат мечти!😅
  • За какво мечтаят мъжете ?🙂🙂🙂
    1. Пластичната операция за увеличаване на бюста да се заплаща от здравната каса.
    2. Всички жени да се казват с едно име - за улесняване в общуването.
    3. Всички жени да са алергични към злато, скъпоценни камъни и кожени палта.
    4. В женските носове да има специални филтри, потискащи миризмата на бира, пот и чесън.
    5. Боклукът сам да се изхвърля. Да е достатъчно само да го ритнеш.
  • Благодаря, Красе!
    Пактърсите под бик теле, това жените...
  • Абе това повече като реклама на мъжете ми звучи, която обаче върви като оправдание само за Осми март
  • Благодаря, Петре!
    И тук жени няма?
  • Скъпи, ти отново ме изненада за 8 март,... не ми подари нищо
Random works
: ??:??