Sep 15, 2023, 10:32 AM

Реалности 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
386 1 6
1 мин reading

Баничарката Пена с ужас видя, че чорбаджията черпи кучето й с баничка. И категорично му забрани – тоя да не иска да отрови невинното животинче…

хххх

Разказва едно момче, бивш ученик. Потънал в домашни грижи – лютеници, кисели краставички, туршии…

Защото синът му е женен в Дания и се налага вкусът му да бъде спасяван с домашни продукти. За Коледа, например, когато го посетили с майка му, носели два грамадни куфара, а в тях десетки буркани. И специална кутия, където били затворени листата от две кисели зелки. Щото тия прости датчани понятие си нямат от сарми…

А, да – и десетина суджука, взети от познат частник. Само дето митничарите пропускали единствено продукти с етикети, а човекът… Просто ги правел за себе си и етикети нямал.

Та младежът купил суджуци, свалил им етикетите, майсторски ги намърдал върху истинските, домашните…

Щото синът му – женен за датчанка, с бебе полудатско производство, ама българчето си е българско. Особено в яденето…

хххх

Производителите на колбаси разбрали, че клиентите дават на котките да пробват покупката.

И започнали да добавят в пълнежа мишки…

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Надя, Скитнице, Стойчо!
  • Това, последното, ме разби!
  • Моят Мишо колбаси не близва, а мишките си лови сам. Като тръгна от България задължителни са подправките и липовият чай.
  • Бях в Германия, близо до Дания!
    Цените в Дания са убийствени в сравнение с нашите заплати (да не говорим за нашите пенсионери!)
    В Дания 5000 евро е нормална заплата(факт,а не реклама!)Образованието е безплатно от първи клас до висше такова!)
    Бях на остров Зюльд, Германия на две морски мили от Дания. Датчаните идваха с ферибот да пазаруват на острова, който е част от Северофризийският архипелаг на хвърлей от Кралство Дания.Цените на стоките в България и Дания са приблизително еднакви. В Германия е по-евтино..."Има нещо гнило в Дания!" твърди Шекспир.
    Няма значение!Пък аз си мислех, че иде реч за България!🤣
  • Благодаря, Георги!
  • Евала за последното!
    Поне мисо да има...
    Мишка, плъшак, ама мръвка си е 🤣
    Отивам до Кауфланд веднагически!
    Поздравявам те.
Random works
: ??:??