Реклами, реклами и пак реклами. Целият ми живот е само реклами. От сутрин до вечер гледам телевизия и, тъкмо стане нещо интересно във филма - хоп - половин час реклами и аз забравя за филма. А рекламите - едни хубави, мани. Тичам до магазина и искам да си купя нещо, дето току-що са рекламирали по телевизията и продавачките казват, че още не са го получили. Сигурно са си ги оставили за тях, ама, нали съм добра, не се разправям, ще има друга реклама, още по-добра. Рекламират всичко, от-до. Вече се чудех има ли нещо, дето да не е рекламирано. Купих си огромна чанта. Вече не ползвам какъв да е парфюм, а само парфюм на прах. Пера си дрехите и те ухаят на френски парфюм. Ако не съм се прибирала, от сутринта си посипвам косата с прах за пране и няма проблеми - страхотен аромат, малко е голяма кутията, ама нищо. Не излизам без течен Первол за черни дрехи, иначе как ще обясня защо дрехите на брат ми изглеждат като нови. Винаги си нося и бира, дето хората сбира, защото напоследък съм много самотна. Все ми се иска да се запознаем с някой готин пич на по тъмно, ама засега... нищо - дали мъжете знаят защо не ми се получава?!
И така, като си седя и си гледам реклами, щото, ако е някой хубав филм, то рекламите валят като из ведро и забравям за какво става въпрос, а самите реклами са като малки филмчета, толкова са интересни. Купете това, купете онова, само не казват пари от къде, ама да не издребнявам. А и обиколих де що имаше магазин да намеря обикновен прах за пране и - никъде. Исках само да проверя верно ли е, че, за разлика от обикновения прах за пране, другите па да са чак толкова хубави, ама няма - изглежда много се търси. Това рекламите са голяма работа и най-лошата реклама си върши работа. Четох преди години как една голяма известна фирма решила да спести от реклами и въпреки, че била световноизвестна, след като не пускала реклами известно време, приходите й спаднали с милиони долари. Реклама му е майката на всичко в тоя живот. Та така, както си седях и разбрах - за всичко има реклами, само за едно са пропуснали и се захващам с бизнес, пари ще правя. Обадих се тук-там, приятели имам, като нямам много пари и тия дни я пускаме на екран. Реклами и сериали. Тия дни ходих да видя какво прави мама и разбрах, че тя обича повече гордата Аси от мен, защото не отлепя очи от екрана. Питам я какво разбра от филма и тя през сълзи ми обяснява, че Аси е най-доброто за един мъж, но и тя не знае за кой, защото ù се застъпвали сериалите с рекламите и плаче милата, та се къса. Викам й "гледай реклами ма, те са всяка сама за себе си като един филм и са леки, не те натоварват", ама на кого говоря. Ще пусна реклама и моя снимка, та дано ме забележи, докато си гледа сериалите. Пускам рекламата, после се захващам с бизнеса, ще шия по цял ден и не ми ли се обади майка, ще ида аз в някое реалити шоу да й кажа какво мисля за нея, та да види тя. Ще й ги наговоря и чак после ще й кажа, че я обичам, нека да я заболи, че ме пренебрегва тя пред разни там Перли и други. Реклами, сериали и реалити, кога да живееш се питам. Не, трябва да започна работа аз, иначе съвсем ще полудея.
Ще пусна първо рекламата да видя има ли търсене и край, захващам се яко за работа иначе направо не ми се мисли. А ето я и самата реклама, какво ще кажете, хубаво ми се е получила?! Като завалят поръчките, ще почерпя, обещавам!!!
Купете си нашия водолазен костюм от екоматерия и ще се почувствате специални, защото го заслужавате. Вземете два и получавате като подарък скафандър, с който ще можете да наблюдавате пътешествието си по градската канализация. За разлика от обикновения водолазен костюм, нашият ще ви защити от разни тоалетни патета и даже от Райд. Той е лек и еластичен и ви предпазва от изчезване. Ако динозаврите навремето се бяха възползвали от нашата промоция от екозащитния крем, който бяхме разработили и пуснали на пазара - и до днес щяха да си щъкат сред нас. Побързайте, промоцията е до изчерпване на количествата. Има всички размери и за всички видове хлебарки. Възползвайте се от нашето предложение до края на месеца, побързайте. За разлика от обикновения костюм, нашия пò е мек, ph-то му е къде-къде пò, ароматизиран е и предотвратява сбръчкването на вашата кожа. За всичко сме помислили. „Еко-меко-теко-диносвят” работи за вас. Може да се използва и без Калгон. Преди употреба прочетете упътването.
Реклама, та дрънка! Нещо да кажете?!
© Светлана Лажова All rights reserved.