Apr 28, 2007, 2:10 AM

Рошав късмет 

  Prose
1034 0 16
1 мин reading
 

  Преди време  колежките ми ми надуха главата с тоя Бойко Борисов - колко бил готин, колко бил не знам си какво. Какво толкова му харесваха не знам. Обаче откакто стана кмет го загледах, не е лош. И взех, че се влюбих, ама не как да е, ами истински. И даже започнах да си мечтая да се омъжа за него. Леле, ами ако той е женен! Дано не е. Ами ако все пак е женен? Каква ли е жена му? Боже, а ако е хубава или пък добричка - край, с мене е свършено. Не, не е свършено, каквато и да е, нали е собствена, а те собствените, нали ги знаете какви са гадни. Така й се пада! Дано все пак да не е женен, за да можем да се оженим. Божке, съвсем щях да забравя, ами нали аз съм омъжена. Винаги така ми се случва, щом се влюбя в някой готин мъж, и забравям, че съм омъжена. Край! Сега всичките ми планове да стана кметица отиват на кино. Пък и кога ще спестя пари за развод, кой знае колко ще струва? Точно никога.

  А, май може да се намери изход. Ми че мъжът ми много се заглеждаше по една осемнайсетгодишна. Е, как няма да се заглежда, като са ги пуснали по улиците тая пролет, та не щеш ли с къси поли или с голи коремчета. Плъзнали са из цяла София. Па преди години не беше така или не съм им обръщала внимание - не знам, но сега е нещо страшно.

  Та ако се задълбочи неговото влюбване, само той може да спести някой лев за развод и тогава... Но едва ли ще се разведе. Той толкова е случил с мене, че не ми се вярва. То само едната надежда ми остана да се оправиме с Бойко, ама не Михайлова.

  Ега ти у рошавия ми късмет. Приятелките ми по два-три пъти се жениха и се развеждаха, а аз с тоя мъж ще си остана до гроб. Това е, защото съм свестна, а не като някои дето... не ми се говори. Нали съм свестна.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Сладка си Анетче!!! Винаги ми носиш хубаво настроение!
  • Приятел верен в нужда се познава,
    ако трябва и за носенето ще се помага
  • Галина пращам ти усмивка и на теб! Ура,Анетче,едвам те навих да го вземеш!Дори Брат Пит да е , щом е собствен, не ми го хвали. Мале, ако го прочете мъжът ми пак ще ме бие, ама аз носим на бой...
  • Светле, приятелка съм ти, ама не трябваше да казваш това ... за Джон Траволта.
    Пращай го, пък осемнайсет годишните моми ще го видят през ... прозорците само - мой е.

  • Браво!
  • Анетче,сега разбрах,че си приятел.Пращам ти го моя хубавец и пари ще ти пратя.Той прилича на Джон Траволта.Баща му видя у дома плакат и попита кога се е снимал синът му.Та дано някоя си го заплюе,та да си отживея на стари години. Мими ние не сме дренки,а черешките от тортите.По-добре звучи,нали?
  • "Божке, съвсем щях да забравя, ами нали аз съм омъжена. Винаги така ми се случва, щом се влюбя в някой готин мъж, и забравям, че съм омъжена. Край! " Ех, сестро, сестро, един дол дренки сме си двенки !
  • Ох, сестро, каква е тази наша орисия, няма оправия!
    Светле,що не пратиш мъжа си при мен (при мен във Варна имам предвид), пуснали са на "примоция" страхотни осемнайсет годишни, няма начин да удържи?
    Обаче пък, като се замисля, за какво ти е този Бойко Борисов?
    Според мен не ти трябва такава бела на главата, къткай си до теб кмета на къщата и си трай.
    Вземи по-добре скрий "Жилета" на мъжа си, облечи му едно сако върху тениската и е готов.

    Поздрав и усмивка.
  • Ангеле,мило момче,аз ако знам какво искам...Не можеш да ме разбереш,то аз не мога,та ти.Благодаря ти!!!А на вас Йовче,Момчи,Венец,Вероника,Кити,Ласка и Петя ще ви кажа,че вие ме кефите повече,от колкото аз вас!!!
  • Човек не може да те разбере - хем казваш че го обичаш, хем - че искаш да се ожениш за него! Ама иначе си готина! И за мен - много, несравнимо по-готина от Бойко!
  • За пореден път-чудесна си, Светле!
  • хе
    поздравчета

  • Нямам думи, ти си невероятна!!!

  • Добро начало на деня! Развесели ме! Благодаря!
  • Иха невероятно разказче!Браво,браво много е забавно
  • Благодаря ти за ранобудната усмивка,Чар!!!
Random works
: ??:??