Feb 3, 2005, 11:25 AM

Секс 

  Prose
4872 0 7

The work is not suitable for people under 18 years of age.

1 мин reading
Сънено отварям очи. Клепачите лепнат. Това е сигурно от целувките. Все още усещам топлината на тялото ти. Обичам те. Споменът ме заля като гореща вълна. И въпреки, че виждах голото ти мокро тяло под душа, все още напрежението растеше. Обичам те. Само при мисълта за теб, земното притегляне губеше силата си и .... Мислите се плъзгаха по тялото ти като топлия дъх. Бавно пръстите галеха нежната кожа. Езикът ми се спускаше към зърната на гърдите, ласкаво и игриво ги завърташе между устните , за да започне след това плавно да се спуска надолу по следата на ледената бучка, пусната да се плъзга между гърдите. Усещах настръхналата кожа. Следата от леда беше все още студена и езикът я следваше. След това си поигра малко в трапчинката на пъпа, погъделичка леко и продължи надолу, докато ръцете галеха вътрешноста на бедрото. Тръпка разтърси тялото и се предаде въху корема, който конвулсивно се сви и предизвика мъжките устни. Те заиграха, слязоха още надолу, езикът плъзна между бедрата и замърда игриво между устните. Ръцете бяха протегнати напред и мачкаха леко настръхналото зърно. Стон. Още един. Нежно мъркане. Езика играеше все по интензивно. Стоновете зачестиха. Нокът премина скоростно през корема и той наново се сви конвулсивно, като предаде тръпката надолу. Силен вик изтръгнаха устните. Зов, зов за проникване. Скорост. Задъхване, бързина, стъпала, които бягаха по мускулите на бедрата и корема. Нов тласък хвърли телата в последна крещяща, гореща конвулсия. В този момент се чу рев. Мъжът викаше. Викаше без да може да сдържа тръпката и все по голямото желание да влиза навътре. И още. И още – безкрайно, нежно, плавно, бавно, приятно отпускане......

© Ивомир Димчев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??