Jan 25, 2012, 1:38 PM

сепвам се, забравих 

  Prose » Novels
582 0 0
1 мин reading

Сепвам се. Забравих, че се намирам в храма на Кумран. Човекът със синята лента все още стои до мен. Разговорът продължава. Питам:

- Какви са тези хора с три цвята ленти?

- В нашата Общност всички се учат. От най- малкото дете, до най- възрастния. Учат се как да се усъвършенствуват. Тези, които започват сега и нямат натрупани знания, носят червена лента. Зелена носят учениците, които са започнали своето учение. А висшите същества, т.е. учителите, носят синя лента. Те вече са пред прага на божествата.  Това е върхът. Осмата нота-До. Стигнали върха, те влизат в Райското пространство, защото всяко нещо си има място в пространството. Това ще рече, че всяко стъпало стои на определено място. На това място стоят същества, които са стигвали до това стъпало. Първо, второ и трето са учениците с червената лента. Четвърто, пето и шесто - с зелената. Седмото са със синя лента. Както казахме - учителите. Те е наричат "духовни", защото преподават духовни знания, които са знания за съвършенство. Първо стъпало все още е мрак. Второ и трето става леко разреждане на мрака. Четвърто, пето и шесто се превръща в светлина.  Осмо - вече е сияние. Върхът е огънят. Той обединява сгъстена и разредена светлина, докато ги възпламени, за да се превърнат в сияние. А сиянието се разпръсква по целия Космос.

Пренасянето в Кумран беше мигновение. Пак съм пред пишещата машина. Някой започва да ми предава мисли, но все още не знам кой е .

- Ти не си в падение. Просто си натрупала много мъдрост. Станала си по-спокойна, по- въздържана, макар че си много емоционална и музикална. Това ти дава възможност да се преобщиш към Космическото песнопение и оратория на живителните ритми на цялата Природа.

Часът е 15. 30. Така и не разбрах откъде дойдоха тези мисли. Знам, че са от висшите сфери. Може би някой от учителите отпраща послание към мен. Радвам се, че ми дава тази оценка. Явно започвам да надживявам себе си.

Следва

© Мария Герасова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??