Наскоро американците заснеха филм по приказката за Пепеляшка.
Бая по…
Момичето си има кръстница – както в приказката. Само дето… Модерна кръстница. Негър. Гей в рокля, изящни чупки на пръстчетата и тънко гласче…
А сега пуснаха комикс за Супермен. Който станал гей. И явно ще спасява напомпани младежи с маникюр… Сам епилиран, ондулиран, фризиран, добре обръснат – къде ли не…
Подочуват се идеи за Батман. Там вече Робин е заглеждащ се по мъжагите – първа стъпка. А сега Батман ще бъде пенсиониран – кому е нужен силен, смел, справедлив мъж? Барем фон дьо тен и грим да ползваше…
Вместо него – Батуомън. Лесбийка.
Подобна промяна чака Тор. В новата анимация ще е негър /викинг?/. Не гей, разбира се. Хиперсексуален – пере всичко наред…
Както го виждам бъдещето – ще трябва да си направим организация на малцинството. И название имам – „Последните мъже“…
Нелегална организация на остатъчните, забранена в демократичния модерен свят…
хххх
Гледам американски филм. Исторически. По-точно – „исторически“…
Екатерина Велика. И край нея граф Орлов. Негър…
Като в последната, модернизирана екранизация на „Хамлет“. Главният герой - негър. Сянката на мъртвия му баща – бял… Хайде, то са си семейни работи, ама исторически…
Какъв негър, бе братчета? НЕ МОЖЕ да е негър!!! Просто не е вярно. Това е исторически филм. Обявете си някакво фентъзи, правете там героите, каквито щете…
Но – класиката ки е класика. Няма как мавърът Отело да е бял. Нито викингите да са негри…
Ама това било расизъм, ще каже някой либерал…
Не, просто ИСТОРИЯ!
Иначе ще сме на нивото на американските ученици, което вече нашите гонят: САЩ победили Русия във войната срещу Хитлер, водена във Виетнам заради Корея…
Очаквам с нетърпение дали ще има филм, в който Брад Пит ще изиграе Мартин Лутър Кинг…
Страхотен коментар в блога ми - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски All rights reserved.