25.10.2021 г., 11:26 ч.

Ще правя нелегална организация 

  Проза » Хумористична, Други
338 5 16
2 мин за четене

Наскоро американците заснеха филм по приказката за Пепеляшка.

Бая по…

Момичето си има кръстница – както в приказката. Само дето… Модерна кръстница. Негър. Гей в рокля, изящни чупки на пръстчетата и тънко гласче…

А сега пуснаха комикс за Супермен. Който станал гей. И явно ще спасява напомпани младежи с маникюр… Сам епилиран, ондулиран, фризиран, добре обръснат – къде ли не…

Подочуват се идеи за Батман. Там вече Робин е заглеждащ се по мъжагите – първа стъпка. А сега Батман ще бъде пенсиониран – кому е нужен силен, смел, справедлив мъж? Барем фон дьо тен и грим да ползваше…

Вместо него – Батуомън. Лесбийка.

Подобна промяна чака Тор. В новата анимация ще е негър /викинг?/. Не гей, разбира се. Хиперсексуален – пере всичко наред…

Както го виждам бъдещето – ще трябва да си направим организация на малцинството. И название имам – „Последните мъже“…

Нелегална организация на остатъчните, забранена в демократичния модерен свят…

хххх

Гледам американски филм. Исторически. По-точно – „исторически“…

Екатерина Велика. И край нея граф Орлов. Негър…

Като в последната, модернизирана екранизация на „Хамлет“. Главният герой - негър. Сянката на мъртвия му баща – бял… Хайде, то са си семейни работи, ама исторически…

Какъв негър, бе братчета? НЕ МОЖЕ да е негър!!! Просто не е вярно. Това е исторически филм. Обявете си някакво фентъзи, правете там героите, каквито щете…

Но – класиката ки е класика. Няма как мавърът Отело да е бял. Нито викингите да са негри…

Ама това било расизъм, ще каже някой либерал…

Не, просто ИСТОРИЯ!

Иначе ще сме на нивото на американските ученици, което вече нашите гонят: САЩ победили Русия във войната срещу Хитлер, водена във Виетнам заради Корея…

Очаквам с нетърпение дали ще има филм, в който Брад Пит ще изиграе Мартин Лутър Кинг…

 

Страхотен коментар в блога ми - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Народът е публика... На масите се дава жажда за зрелища.
  • Благодаря, Красе!
    Даде ми идея...
  • идеята може да не е кой какъв е, а кой как може да влезе в дадена роля... Генек, може и да е легална, то сега за какво ще те спрат, не остана толкова ресурс за проконтролиране
  • Благодаря, Миг, Младене!
  • Най-лошото е, че негрите вече се дефинират като качествени чукачи на бели жени. И тази лъжа се тиражира в особено големи размери.
  • Нацели момента :"Криза по върховете и моментална активност на масите ....отрупани с домашно вино суджук и люта ракия!" И ...Стани , стани юнак - юначке!!
  • Благодаря, Виктория!
    И на мен ми харесва...
  • На мен ми харесва!
  • Благодаря, Надя, Пепита, Паненка, ДПП, Красимире, Атанасе, Зигфриде!
  • Георги, приятел, що изобщо гледаш американски филми? 😅😅😅
    Мастъра, кажи бре, за кой говориш? Някой ако знае да ми каже, че ще пукна от любопитство! Иначе, съгласен съм със Смути. 😊
  • Неправдоподобността във филмите вече рязко взе да дразни.
    С квоти или не май всички изтрещяха и започнаха да се гърмят реално, а не наужким, по снимачните площадки.
  • Това се нарича color blindness и е част от работата на всеки артист. Така че е нормално и е правилно. Но не съм се забавлявал повече от много време насам. Иначе това за Супермен ми хареса много. Успех. Само с един супергерой няма скоро да се заиграят, но той е просто друга лига и идва от специално място. А за името му Ви оставям да се сетите кой е...
  • 😃👍пиши ме и мен!
  • Сега е задължително в съвременните американски филми да се покриват квоти. Трябва да има азиатец, негър, гей/лесбийка, латино. И белите е добре да са различни - чернокоси, рижи, плешиви, пъпчиви... Всички да имат представителство Някои герои съвмещават по повече от една. Две в едно, както се казва. Има продукции, в които Дядо Коледа е негър. Някои деца може да помислят, че негрите произхождат от Лапландия, не от Африка. Почти задължително е кмет, генерал, съдия, губернатор, полицейски началник във филмите да е негър. Преиграва се вече с афиширането на различност. И вече не става въпрос за приемането й. А за налагането й. В САЩ може да се родиш черно момче и да умреш, като бяла жена - Джако. Обранто дали е възможно?
  • 😀 На мен ми хареса. Разсмя ме. От това имах нужда. Малко смях
  • Смях се, но е жалко, неправдоподобно и не знам вече какво. Не остана нищо не изкарикатурено, или по нашенски - изкилифинчено...
Предложения
: ??:??