May 4, 2022, 11:39 AM

Ще ремонтират ли уринатора на БайПън ? 

  Prose » Humoristic
191 0 1

      Внимателният анализ на УРЦ сочи, че главната причина за продължаващата война в Украйна се дължи на един единствен фактор - сериозна повреда в бронята на уринатора на БайПън. Тази повреда принуждавала Уважаемия да става по няколко пъти през нощта, за да се облекчава в твърде отдалечената тоалетна. В резултат се стигнало до хронично безсъние и здравето на Видната персона рязко се влошило. Това довело до невъзможност да участва в сериозни заседания посветени на Украинския фронт. И тук УРЦ стигнало до прозрението, че парламента на една много малка презокеанска страна трябва да вземе решение за спешен ремонт на бронята на чудодейния уринатор във военния завод в Топос и така войната в Украйна да бъде спечелена от доблестните украинци. То е ясно, че парламентът ще вземе решение за регламентиран ремонт, но въпросът е - тази енска държава има ли военен ресурс, за да осъществи успешно този ремонт? Докато трае ремонтът е разрешено официално на работниците да ползват уринатора по предназначение.

      Братя украинци, още малко потрайте. Скоро уринаторът на БайПън ще е ремонтиран и ще влезе в действие като същински кивот!
 

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??