Jun 28, 2023, 8:40 AM

Силата на празните думи 

  Prose » Narratives
422 2 2



    Празните думи са едно от малките неща, които са лишени от съдържание, а струват скъпо. Те не са като обещанието. Всичко може да се случи и то да не може да се изпълни. Празните думи се изричат с пълното съзнание, че някой може да повярва в тях. Да се гледа в очите и да му се говорят нереални неща по начин, по който изглеждат истински. И интересното е, че и двете страни вярват на тези думи. Само, че едната се забавлява, а другата е наранена. Защото идва един момент, в който всичко излиза наяве. А това е толкова скъпо, защото струва времето на човек прекарано в мечти. Празните думи са в лусксозна опаковка. Привличат вниманието. И човек без да иска отхвърля онези неща, които са истински. А те винаги са прости. Обикновени. На тях се крепи любовта, приятелството и отношенията между хората. Докато са лъскави, празните думи раждат мечти. След това сриват до основи. И скриват усмивката. Човек си обещава повече да не вярва на тези неща. До следващият път.

Явор Перфанов
27.06.2023 г.
Г. Оряховица

 

© Явор Перфанов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??