Jan 26, 2011, 12:21 PM

Случка в дъжда 

  Prose
1161 0 1
1 мин reading

            Ден като ден - студен, мрачен и дъждовен! Карам по софийските улици и се опитвам да се въоръжа с търпение заради вечните задръствания. Отбивам по околовръстното, с неясната надежда там движението да е по-малко. Уви! Същите колони от коли, нервни шофьори и намусени катаджии. Е, какво да се прави - ще лазим. Дъждът се стича по стъклата на колата и картината навън добива нереалистични форми. От време на време се мярка силуетът на някоя "труженичка", подгизнала от дъжда, но задължително с поличка. И как не - нали трябва да е секси, да "хваща окото" на загорелите тираджии. Вглеждам се в тях - мургави, млади - на не повече от 16 години. Деца! Изведнъж обаче пред погледа ми пробягна нещо различно! Почти спрях - на края на платното се разиграваше следната сцена - две патрулки бяха заобиколили едно русо девойче, което гледаше като подплашено зверче. До него "старите пушки", в случая - старите каки, се заливaха от смях с ченгетата, като поводът определено беше русото момиче. Едното ченге безуспешно се опитваше да привлече малката в прегръдките си. Дъждът не им пречеше на купона, който течеше за нечия сметка. Браво, момчета, браво, пазители на реда! Вие сте генната издънка на Алековата рожба, можете да се гордеете с това! Вие сте тези, заради които България ще бъде подритвана и побутвана още дълго време. А децата ни - нека се оправят сами, защото пазителите на реда имат много по-големи приоритети... Да се забавляват... със същите тези деца, които вместо да седят по чиновете на класните стаи, седят на коленете на транзитни и не дотам такива шофьори, които после разнасят славата ни и болестите си.

      Отминах, надявайки се дъждът да отмие спомена за тази сцена... но не се получи! 

 

© Александра Бориславова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??