Jun 29, 2022, 9:42 PM  

Слушам и изпълнявам, г-н ефрейтор 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles
516 7 5
2 мин reading

     По нареждане на Кирил Петков от РБ в неделя ще бъдат изгонени 70 руски дипломати с мотива, че са шпиони. Някои могат да съзрат в този акт на Петков нещо величаво, несторено досега в българската история. Но да поразсъждаваме със сивите си клетчици, уважаеми читатели. Петков, който точи лиги за ново правителство и драска като котка по стъкло, за да се върне отново на премиерския стол, би ли извършил този акт с дипломатите само заради едното голо натягане на САЩ? Мисля, че не и нека ви разясня защо. Единствената спасителна ръка, на която може да се осланя Петков, за евентуален нов кабинет в рамките на този парламент, е силно властолюбивата Корнелия Нинова. Но Нинова не може да одобри изгонването на 70 дипломати от Кремъл, след като именно Кремъл държи касичката за нейното спонсориране. Това значи, че паричките от Москва за изнемощяващата БСП, на командно дишане от Кремъл, мигом ще секнат и лидерското място на затлъстялата госпожа ще изстине като в сибирска зима. Нима мислите, че ПростоКиро е чак толкова глупав да не разбира, че със своя акт той прецаква Нинова, а тогава и тя ще прецака него. И то завинаги. Неугледният Христо Иванов, със своя политически надзорник от ДС - ген. Атанасов, не може да послужи за политическа патерица на Кирчо и той тутакси ще се озове на ледената политическа пързалка без кънки,  пльоснат по очи, без надежда да бъде вдигнат от някого. Не вярвам наш Кирчо да е толкова прост, че сам да си подлива вода, при условие, че вече е вън от политическо равновесие. Как тогава му хрумва изведнъж самоубийствената мисъл да изгони 70 чужди дипломати и така завинаги да си пресече лелеения път към властта? Зная, че този въпрос ви завари неподготвени, интелигентни ми читатели. Никой не обича да играе на политически самомат. Още по-малко би сторил това ПростоКиро. Ала тогава защо все пак той си прави политическо харакири? Отговорът е много прост, уважаеми. Това не е акт на героизъм от страна на експремиера. Нито е израз на русофобия. Той, за да остане във властта би направил челна стойка и пред Путин. Но, уви, американските му господари са се убедили в абсолютната политическа безперспективност на своето протеже. Те са разбрали, че Кирето е изпята политическа песен. Ала преди да го запратят окончателно в небитието, му заповядват да извърши това последно шоу, защото е изцяло в тяхна угода. Има ли Кирчо избор да им откаже? Моят отговор е - твърдо не! Хора като него са държани със специално юларче. Защото при евентуално непослушание на Кирето всички Западни врати мигом ще се затворят за него. А той горкият разчита на тлъста службичка на Запад след като приключи политическата му кариера в БГ.
     И така, нека русофобите вярват, че той е истински герой, опълчил се срещу руските тайни служби. За трезво мислещите, обаче, нашият герой се оказва просто обикновен редник,  изпълняващ с ниско и раболепно наведена глава заповедта на американския ефрейтор, с думите:

Слушам и изпълнявам, г-н ефрейтор!

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ви за безценните коментари и подкрепата, колеги по перо и приятели! Бог да ви пази!

    П.П. Миро (Аладин), много интересна информация изнасяш. Специална благодарност. Това с метрото не е шега!
  • Най-малкото, което ще направи е, да спре част от метрото в София. Влаковете са руски, частите за тях са руски и специалистите в депото, без които по-завързаните ремонти няма да станат, също са руски...
  • Киро е инфантил със самочувствие на наполеончо.
    Не е за нас, ама специалистите не си гледат работата.
  • Това правителство не се спря да ни покаже колко въобще не си върши работата. Мото - разделяй и владей. Гледах един клип, в който действията на лидерите на партиите съответстваха на седемте смъртни гряха според библията. Следователно там, горе, невинни няма. ПростоКиро отговаряше на демона на похота. Не само физически, а и духовен поход. Той иска да се хареса на всички, потъпквайки закон и морал. Но който иска да се хареса на всички, накрая не се харесва на никого.
  • Абсолютно вярно! Кире са му обещали топло местенце някъде! Ей така направиха кариера мно-о-ого хора!
Random works
: ??:??