Feb 1, 2007, 1:22 AM

Смъртта част1 

  Prose
1092 0 5
Коя е Смъртта? Нима има човек който не си е задавал тоз въпрос? Тя идва неканена и отнема най-близките ни хора, но с какво право? Нима ние нямаме право да искаме семействата ни да са цели и приятелите ни да са до нас? Но не е ли все пак и малко егоистично от наша страна да гледаме как тези около нас се гърчат в адски мъки, а пък ние сме се вкопчили в техният живот, когато те вече са се отказали от него?
   Забелязали ли сте как когато Смъртта отнеме живота на поредният старец всички обвиняват нeя, а не Старостта, или Болестта, който са го мъчили, а обвиняват тази, която го е избавила от мъките му!
Хубавото е, че решителните хора сами избират кога да я повикат при себе си, а мизерните страхливци като мен се мъчат докато тя сама не реши да ни избави от злото около нас!!!

© Едит Миткова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • знаеш ли, адски ме кефиш.
  • Значи,смъртта е най-нормалното събитие в живота.Няма нищо по обичаено от нея и мисля,че трябва да я посрещнем именно спокойно,а не като че ли само нас ни наказва бог.Колкото до самоубийствата,мисля,че са решение в определени ситуации,когато човекът е неизлечимо болен и гасне бавно.Също така доброволното отказване от живота е характерно за много начетените и духовно извисени хора,отегчените от живота, заради еднообразието му.Мисля,че Далчев е трябвало да се самоубие.Що за човек би живял с подобен товар?
  • Потресена съм от такава позиция, при това позиция на толкова млад човек. Рано ти е да мислиш за смъртта, целия живот - и добър, и лош - е пред тебе. Обърни се към живота и си смени ника, как можеш да се наричаш Мъртвата, след като си толкова жива, млада, красива ... Излез от тази тема и от скорпионската си същност. Гледай позитивно и на живота и на хората ... Животът ни е дар Божи и трябва да сме благодарни, че ни е даден.
  • Румене, а Пеньо Пенев? А Пею Крачолов? Последният даже "с двойна подсигуровка" втория път? (Последното изречение го пиша не заради теб, понеже съм уверен, че го знаеш, а заради много по-младите в сайта, защото няма да го намерят в Интернет.) За първи път не съм съгласен с теб!
    По какъв начин човек си отива - това е лично решение, поне според мен!
  • "Мизерни страхливци", както се изразяваш, са точно тези, които посягат на живота си. Силните никога не биха го направили.
Random works
: ??:??