Mar 30, 2007, 1:40 AM

Среща с непознат... 

  Prose
2003 0 17

The work is not suitable for people under 18 years of age.

3 мин reading
              Навън беше прекрасен ден, слънцето напичаше и в същото време духаше прохладен вятър. Още щом се показах на терасата, разбрах, че днес ще е един необикновен ден. На момента реших да излезна, облякох се набързо и тръгнах.
Вървях без посока, обикалях града и неусетно се озовах на плажа... Там вятърът беше по-силен, непокорните ми коси се разпиляха, слънцето галеше лицето... Беше толкова красиво - морето бе спокойно, вълните палаво се гушкаха в пясъка, а от нейде се чуваха крясъци на гларуси... гледката бе уникална. Всичко бе толкова спокойно, непокътнато и в същото време диво, неoбуздано. Вървях без да спирам, нещо ме влечеше към безлюдната част на плажа, исках да остана сама и да запазя този миг в себе си.
Не след дълго се спрях на най-красивото място - ситен черен пясък, върху който бяха "накацали" като бели перли безброй малки мидички, тук-там се подаваше някоя тревичка, която само допълваше идилията. Спрях... обърнах се към морето и силно вдишах аромата му, не знам защо, но ми подейства като афродизиак - хареса ми... Постоях така няколко минути, не виждах и не чувах нищо около себе си, там бяхме само аз и синьото море... Отстъпих няколко крачки назад и седнах на топлия пясък... Чак тогава се поогледах, забелязах, че на няколко метра от мен стои момче, но само бегло го огледах... Затворих очи и се оставих в "ръцете" на вятъра...
Изведнъж усетих, че нещо закри слънцето, отворих очи -срещу мен се бе изправило онова момче. Стоеше и ме гледаше, без да каже нито дума, седна до мен, като не спираше да ме гледа. Боже, имаше прекрасни очи, толкова живи, с особен бясък в тях. Аз откъснах поглед от него, но усещах неговия върху мен. Обърнах се, за да го попитам какво иска от мен, но още преди да си отворя устата, той ме целуна... Беше приятно и в същото време изненадващо. Странно, но аз също му отвърнах, усетих, че го искам... Ароматът на морски въздух и аромат на мъжки парфюм се сблъскаха в мен, действието бе толкова възбуждащо, че не можех да се владея... оставих се в неговите ръце, а те ме изгаряха... с всеки следващ допир тялото ми потръпваше от удоволствие... Усетих го върху себе си, не се съпротивлявах, нямах сили, топях се в неговите ласки, беше толкова нежен... Бавно и страстно ме целуваше, а още по-бавно, по начин, който ме побъркваше, събличаше дрехите ми... Вече не издържах, имах нужда от него, исках да го усетя в себе си, а той сякаш нарочно забавяше темпото... Побъркваше ме с тези целувки, не знаех къде съм... дишах тежко... не чувах неговото, а моето сърце, то биеше лудо... Точно в тоя момент той проникна в мен, беше толкова нежен, не спираше да ме целува, аз нямах сили даже да си отворя очите: бе изпил всичко от мен... Обвих крака около кръста му и се сляхме в едно... той бе в мен, бе част от мен... Усещаше какво искам... и ми го даваше, а аз исках всичко, исках него... Отметнах глава назад, забих нокти в гърба му, а той впи устни в моите... нададох стон и се притиснах по-близо до него... краят  наближаваше и двамата бяхме готови за това... В следващата минута не знаех къде съм, не усещах нищо друго, освен блаженство... бях доволна и усмихната... Той се отпусна до мен и запали цигара... Не след дълго осъзнах, че не знам нито името му, нито как изглежда, само онези изгарящи очи се бяха запаметили в съзнанието ми, но и не исках да знам друго за него, не и сега, не и след това удоволствие...
След няколко минути се облякохме, погледнахме се за последно и тръгнахме - той в едната посока, а аз в другата... Не ме интересуваше нищо в този миг, но с всяка следваща крачка осъзнавах, че искам да го видя и усетя отново... И знаех, че ще го срещна пак...

© Росица Иванова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Хах, Креми, едно хубаво нещо в живота ми и ти за малко да го пропуснеш
    Благодаря ти много мила
  • Ихаааа... Това съм го пропуснала!
    Каква среща само...
    Поздрав, мила!
  • Благодаря,Мери,накара ме да се усмихна широко и да се изчервя
  • Ти си нещо невероятно! Между Илюзия и Истина...
  • Благодаря ти,мила,илюзия за едни,истина за други,но все е хубаво
    Много усмивки
  • Ех,това море....пясък,вълни,вятър в косите!Една красива илюзия....!
    Поздравявам си те мила!
  • Благодаря ти,Гал,пожелавам ти да преживееш нещо подобно,заслужава си
  • Браво,Рос!Мн е увлекателно,получаваш 6 от мен Продължавай в същия дух имаш голям талант
  • Точно затова аз искам да рискувам с втора среща,Светле,нищо не се знае
    Благодаря ти
  • Браво,готино изживяване,което се превръща в красив и неповторим спомен.Не бих го развалила с втора среща.Така е по-загадъчно...Пък може да се превърне в красива любов,знае ли човек!
  • Ели, благодаря ти миличка,стискай палци за трети дубъл
  • Рос, гордея се с теб мила
  • Ванка,а не мислиш ли,че понякога трябва да се разпусне малко, независимо от последиците и не се притеснявай от това влюбване,аз го изпитах веднъж,не е много страшно,дори съм готова да го повторя
    Рискувай,за да не загубиш
    Благодаря ти !

    Ники,силно се надявам да има и трета част,но това не зависи само от мен
    Благодаря ти много!
  • А на мен това ми изглежда като втората серия. Първата бе на автобусната спирка и направо в апартамента. Изпепеляващ и горещ секс, а тук сме вече на плажа и отново същото изживяване. Каквото и да е, определено всеки би искал да изпита го. Или почти всеки. Да не забравяме, че винаги има "други".
    Рос, лично аз ще чакам с нетърпение 3-та серия.
  • че е възбуждащо, да. така е...
    че си жена е сигурно, че си истинска жена ..също...
    перверзно е - това е сигурно. красиво е .. също.
    чета и си мисля ... иска ми се да отпусна юздите и да го направя и аз..но нзнм... дали няма се влюбя ако го направя... човека насреща може да е .. всяка ..и не... по-добре ако се случи .. даняма втора серия.., защото шанса да разбера колко голямае илюзията е смущаващ...

  • да ти кажа полуистина е,но знам,че ако се отнова съм там с него,ще стигна до края
  • Уау,запленително,но имам един въпрос-истина или мечта е това?
Random works
: ??:??