Става все по-красив, нали? Промени се пред очите ти. Преди беше малко момченце със сини очи, а сега вече е красив мъж с дълбок поглед. Но за теб винаги ще си остане същият – недостижимият, недостъпният... Аз просто се появих в живота му и ти го взех. Ти се беше борила толкова време, а аз не положих никакви усилия – просто взех това, което исках. НЕГО. И ти ме разбираш... той е забавен, интересен, умен, привлекателен... какво повече би могла да искаш? Той да обича теб? Но не е така! Той обича мен и това няма да се промени. Ще звъни на теб, когато се скара с мен, ще го утешаваш, но после той пак ще се върне при мен, а ти ще останеш сама. Спомняш си, когато мен ме нямаше? Той беше винаги свободен да излезе с теб. А сега отхвърля всяко обаждане, защото е с мен. Боли, нали? Преди беше всеки ден с него, а сега се мъчиш да откраднеш час-два от времето му, което е предназначено на мен! Но това ще става все по-рядко и ти все повече ще избледняваш за него, докато един ден напълно не се изгубиш и той ще забрави името ти... ще забрави и всички моменти, които сте прекарали заедно. Но така и трябва да бъде. Приятелките са за това – да подкрепят, да утешават, да се смеят... Но истината е една – в живота на мъжа винаги остава само една жена и това никога не е най-добрата му приятелка!
© Преслава All rights reserved.