May 16, 2006, 5:22 PM

Страст 

  Prose
1506 0 10

The work is not suitable for people under 18 years of age.

16 мин reading

Този разказ не се препоръчва на онези, които смятат еротиката за порнография.

Това е история за запознанството на Ева и Дими, герои от разказа ми „ За природата и любовта „

 

                                                            СТРАСТ

 

Часовникът отчиташе последните часове на юни. Ева лежеше на леглото и си мислеше за всичко преживяно през последните дни. До нея кротко спеше Дими, прегърнал я през гърдите.

Тя дойде на почивка в малкото балканско градче, решила да замени тази година морето с планина. Градчето беше уютно и чисто, липсваше му суетата и забързаността на столицата. Нямаше ги шумът на трамваите и постоянния поток от коли по улиците. Ева се чудеше как ли ще издържи на спокойствието и тишината. Обикаляше из местните магазинчета, поспря се тук – там, разглеждаше и убиваше времето си.

Ноща спа непробудно, без сънища. На сутринта стана рано и излезе на разходка. Градчето още не беше започнало своя живот.

Ева вървеше из уличките и слушаше птичките. Техните песни, свежият планински въздух я зареждаха с енергия.

Когато наближи центъра на града, пред киното видя нещо, което я зарадва много. От короната на голямото дърво слязоха три катерички. Не просто слязоха, а сякаш се гонеха. Като малки деца. Навирили пухкавите си опашки, тичаха спираха, приближаваха се една до друга сякаш си говореха. После отново всичко се повтаряше. Гонене и подскачане.

Ева не мърдаше, стоеше като закована и се боеше да не ги изплаши. Отнякъде се показа котка, пепелявосива на цвят. Катеричките я видяха и спряха своята игра. Котката им хвърли един безразличен поглед и се отправи мързеливо към близките къщи. Това обаче разтрои играта им, защото те се покатериха на дървото и повече не се показаха.

Ева излезе от градчето. Веднага започваше гората. Природата беше великолепна, високи дървета и поляни с цветя. Ако беше художник щеше да нарисува всичко това. Като повървя малко, тя седна, облегна се на едно дърво и притвори очи. Усещането беше върховно. Тишина, чист въздух и всичката красота наоколо.

Сепна се от докосване по рамото. Отвори очи и видя млад, симпатичен мъж.

-         Здравейте, госпожице! Извинете, ако съм ви изплашил!

-         Здравейте, господине! Мъничко.

-         Приятно ми е! Димитри е името ми и искам да компенсирам с нещо поведението си.

-         Аз съм Ева. А защо Димитри?

-         Майка ми е гъркиня и избрала това име. Но за приятелите съм Дими и ще се радвам и вие да ме наричате така.

Дими седна до нея.

-         Ева, нали нямаш нищо против да си поговорим? С какво се занимаваш, какво работиш?

-         Завършила съм психология, но почти не се занимавам с нея. Работя в частна фирма, просто така се стекоха обстоятелствата.

-         Аз също бях приет да  уча висше, само че военно, но се отказах и сега също работя в частния сектор. Постъпих глупаво и сега съжалявам, но какво да се прави сам съм си виновен. Сега съм тук на почивка.

Дими се загледа в Ева и в продължение на няколко минути не проговори. После стана, подаде и ръка и двамата се запътиха към града. Седнаха да изпият по едно кафе. Дими мълчеше и гледаше Ева като омагьосан.

-         Хей, какво ти става? Защо мълчиш?

-         Няма нищо, загледах се в очите ти .

-         Какво им е на очите ми? Зелени, никакви.

-         Грешиш. Не са никакви, а като природата наоколо красиви! И с един такъв блясък...

-         Е, ей, ласкаеш ме!

-         Ева, хайде довечера да се видим. Знам място където можем да си изкараме чудесно.

-         Добре. Ако искаш да се срещнем тук към 19.30 часа.

Малко преди уреченият час Дими стоеше с букет червени рози в ръка и гледаше на преминаващите хора.

Видя Ева отдалече. Вървеше грациозно, леко, все едно облаче в небето се носеше.

-         Здравей, Дими!

-         Здравей, Ева! – каза Дими, подаде букета и я целуна по бузата.

Ева потръпна леко от целувката. Изпита приятно усещане от допира на устните му.

Отидоха в един клуб. Ева беше учудена от изискаността. Собственикът явно знаеше какво да направи за да има постоянна клиентела. Диджеят също си го биваше, защото в началото на вечерта се чуваше само тиха инструментална музика, предразполагаща към приятни изживявания.

-         Какво ще пием ? – попита Дими. – Или може би първо ще вечеряме?

-         Оставям на теб да избереш.

Дими се обърна към сервитьора:

-         За начало ще поръчаме два коняка с натурален сок, фъстъци и шоколад. След около половин час ще ни донесете бутилка червено вино, леко изстудено  и нещо по ваш избор към него.

Разговорът вървеше непринудено. Говореха си за общи неща, споделяха кой какво обича. Оказа се, че имат сходни интереси.

Ева разказваше за своите студентски години, за мечтите си. За това къде е била и къде иска да отиде. Дими я слушаше с интерес.

-         Хей, ти пак замълча. Много съм бъбрива, нали? Като латерна съм.

-         Не, не. Приятно ми е да те слушам. Много увлекателно разказваш. Рядко се срещат хора, които разказват с такава емоция. А и ти сияеш, вижда се в очите ти.

-         Добър вечер, дами и господа! – се чу гласът на диджея. – Добре дошли в нашият клуб. Вие сте тук да си изкарате приятно, аз - да ви създам настроение за това. Приятна вечер!

Ева беше една от първите на дансинга. Тя сякаш беше родена за музиката. Стройното и гъвкаво тяло улавяше прекрасно всеки ритъм. Пуснаха и първият блус за вечерта. Двамата затанцуваха.

-         Дими...

-         Ева, нека помълчим и се насладим на песента.

Лявата му ръка леко държеше нейната, а с дясната едвам докосваше гърба и. От време на време я погалваше лекичко.

Ева незабележимо се приближаваше към него. Освободи ръката си от неговата и я постави на рамото му. Дими я прегърна през кръста и я целуна по шията. Ева го погледна, усещаше възбудата му.

До края на вечерта Дими не стана да танцува повече. Не можеше да бъде спокоен до Ева.

-         Ева, искаш ли да си ходим?

Тя кимна  с глава и двамата си тръгнаха. Дими я хвана за ръка и я поведе към квартирата си. Ева вървеше до него мълчаливо. Щом влязаха вътре, те се прегърнаха и целунаха.

И двамата трепереха от възбуда. Дими свали презрамките на роклята и я остави да се свлече в краката и. После се отдръпна назад, погледна я и каза с пресипнал глас:

- Красива! Господи, колко си красива!

Падна на колене пред нея, прегърна я и зацелува ненаситно корема и бедрата и. Хвана с треперещи ръце дантелените и бикини и ги свали надолу. Усети аромата на възбудата и. В същото време Ева разкопча сутиена си и пред Дими се показаха нейните разкошни гърди.

С бързината на войник Дими се съблече и занесе Ева в леглото. Там започнаха своят парад на страстта...

Колко пъти свършваха и колко пъти започваха. Устните ги боляха от целувките, ръцете им загубиха своята чувственост.

Утрото ги завари заспали с преплетени тела.

В следващите дни те бяха неразделни. И двамата прекрасно знаеха, че ще останат завинаги заедно. Искаха го и щяха да го направят.    

© Христо Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Сладко е :P
  • супер е
  • Прекрасен разказ!!!Поздрав и прегръдка,Ицо!!!
  • Да си призная, очаквах нещо по-разгорещено, след като си сложил забраната за лица под 18 години.
    Хареса ми, че продължаваш историята с тези двама герои Ева и Дими. Дано има и други истории с тях!
    Изчетох го на един дъх!
    ))
  • Горещ разказ!
    Браво, Ице!
  • Започнах да пиша продължението. Дали ще се получи ще кажете само вие. Благодаря ви отново!!! Лъки / Роси / ето го разказа със щастлив край.
  • Христо....ако не искат да го качат прати ми го на поща
  • Гера, мога да напиша, но не знам дали ще го публикуват. Ще попитам редакторите и ако стане, ще се пробвам.
  • Питам се..дали би могъл да опишеш всичко...абсолютно всичко иначе и аз потръпнах, докато четях
  • Ванда, благодаря ти много!!!
Random works
: ??:??