May 19, 2006, 2:40 PM

Страст 2 / еротичен / 

  Prose
3114 0 7

The work is not suitable for people under 18 years of age.

15 мин reading

Ева ходеше нервно насам-натам из апартамента си. Поглеждаше часовника на стената и се чудеше как ще успее да се приготви. Дими щеше да дойде вече, а тя още не беше готова. Вратите на гардероба отворени, на леглото имаше дрехи и бельо, комбинирани като комплекти, а тя се разхождаше само по една копринена нощничка. Дали само тя беше такава или имаше и други жени като нея?

Дойдеше ли време за излизане, я хващаше чуденката. Ако ще всички дизайнери да работят за нея, пак щеше да се чуди.

Изминала беше седмица откакто се върнаха от почивката, но покрай работата не успяваха да се видят. Дими работеше на смени и сега в събота и неделя щеше да почива. Решиха да дойде при нея и след това да решат какво ще правят.

Уж стана рано, а времето не и стигаше.

На вратата се позвъни. Ева погледна през шпионката и видя Дими с букет от червени рози. Отвори вратата и се хвърли радостно на врата му.

- Хей, ще ме събориш! – каза Дими и с букета в едната ръка, сак в другата и Ева на врата влезе в апартамента. – Здравей, миличко! Хайде помогни ми да оставя нещата си и тогава ще говорим.

- Здравей, скъпи! Знаеш ли как ми липсваше?

- И ти на мен също. Броях дните. Имаш ли някаква идея какво ще правим тези два дни?

Ева го погледна дяволито.

- Имах, но сега си мисля, че най-добре е да си останем тук. Нуждая се от помоща ти в спалнята.

- Какво, ние ремонти ли ще правим?

- Ами-и-и... там има нещо, което се нуждае от твоите мъжки ръце.

- Ах, ти, палавнице! А от друго не се ли нуждае? Ще удовлетворим желанията на нещото, но първо в чантата имам работи за хладилника и второ бих желал да взема душ. Вън е такава жега, че докато пътувах насам, станах като консерва в собствен сос.

Дими влезе в банята, пусна водата и застана под душа. Изпита удоволствие от прохладните струи.

Вратата се отвори и се показа Ева.

- Чук, чук. Някой да желае да го насапунисам?

- Накой желае и ако не побързаш, ще избяга.

- Няма, ще се запречиш на вратата. Стрелката ти показва в друга посока.

- Ама ти още стой там и ще видиш.

- Знаеш ли – каза Ева, повдигайки малко крайчеца на нощничката си – всъщност аз днес още не съм обличала бельо.

- То няма и да ти трябва – каза Дими и я придърпа към себе си под душа.

Двамата впиха устни в страстна целувка. Ръцете му се плъзнаха по тялото и. Повдигна единият и крак и много бавно влезе в нея.

- О, Дими! Миличък! Как ми липсваше! Как ми липсваше всичко това! – прошепна Ева

Тя сякаш танцуваше около него. Тялото и се извиваше страстно, пръстите и драскаха гърба му.

- О, Господи! Прекрасно е! Продължавай, скъпи, люби ме! О, о, о, ох!

Дими продължи още малко и спря своите движения. Държеше Ева в в ръцете си и усещаше учестеното биене на сърцето и. Погали я по главата нежно и я целуна по челото.

Малко по-късно успокоени, двамата седяха в кухнята и ядяха сладолед от една голяма кутия.

- Дими, кажи, наистина ли искаш да си останем тук? Няма ли да ти стане скучно два дни?

- Няма, мила! Ще успеем да ходим на много места. Тази седмица беше тежка за мен и мисля, че с теб най-добре ще си отпочина.

- Най-добре да, но не знам дали ще си отпочинеш. Отивам до спалнята. Разхвърляла съм гардероба и не искам да виждаш така неподредено.

Дими постоя минути в кухнята и отиде при Ева.

- Ти какво, на ревю ли се събираше? Защо са всичките тези дрехи?

- Исках да избера нещо, ако решим да излезем.

- Мисля, че мога да ти помогна. Ти обличай едно по едно, както си ги съчетала, а аз ще си казвам мнението.

Дими седна на един стол. Ева се съблече и започна да облича тоалетите един след друг. След всеки тоалет тя се разхождаше из стаята, като хвърляше предизвикателни погледи към Дими. И самото обличане и събличане го правеше така, че да го разпали. Успяваше, защото след третия тоалет Дими седеше на стола все едно, че е седи върху таралежи.

- Ева, комбинирай гащичките боксерки под прозрачния черен панталон, червеното сако, което се закопчава с едно копче и под него само сутиен, онзи с дантелите.

- На голо ли? Нали ще се виждат гърдите ми?

- Няма, само ще загатва. А и много жени биха мечтали да имат твоите гърди.

Ева се облече и започна да се разхожда из спалнята. Застана пред Дими, коленичи и започна да го гали по бедрата и слабините.

- Някой май е готов за подвизи – каза тя и разкопча копчето на сакото си. – Виждам, че ревюто ти се е понравило.

Дими понечи да стане от стола, но тя със жест го спря. Изправи се пред него и започна да се съблича, тананикайки си някаква песничка. Дими нямаше търпение да скочи и да я награби, но искаше да остави инициативата на Ева.

Когато остана само по бельо, тя пъхна пръсти между дантелите на гащичките и с рязко движение ги дръпна и разкъса. Е, чак това Дими не очакваше. Протегна ръце напред.

- Дръж си ръцете при теб, не прави нищо докато не ти кажа! Само свали боксерите!

Ева разкопча сутиена си и го прекара по лицето на Дими. Той беше изгубил говор и картина. Пред очите му като изкусително видение го съблазняваше Ева.

Тя седна у него. Така го чувстваше по-добре. Започна да се движи с леки, въртеливи движения, повдигайки се от време на време.

Дими затвори очи. Това, което ставаше го беше адски възбудило, че едва се сдържаше. Започна да си мисли за съвсем отнесени неща за да се успокои.

- Хайде, Дими, люби ме!

Дими отвори очи. Прегърна Ева и заби глава в гърдите и. Целуваше ту едната, ту другата, играеше си със зърната и. От възбуда те бяха щръкнали като лисичи муцунки. Дими не се откъсваше от тях. Ева чудесно сменяше ритъма. Забавяше, сякаш се беше уморила и после забързваше за да навакса.

- Дими-и-и-и! – извика Ева и се отпусна доволна.

Усети мощното му изригване в себе си.

Точно в този момент от съседния апартамент се чуваше Ивана как пее:

„ Искам ударна доза любов”

За сега Ева беше получила своята доза любов. Но имаше още ден и половина...

© Христо Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Дай Боже всекиму да получава своята доза любов!!!
    Добре, Приятелю!
    Продължавам круиза!
    ))
  • Страхотно е!Много страстно-харесва ми
  • Чудесен разказ!Поздравления!
  • На мен ми хареса, ама аз съм си ексцентричен, но ми прави впечатление, че понякога оценките не отговарят реално на гласуванията. Аз например ти писах 6, а сега като влязох втори път виждам 5 от 4-рима гласували. Как да стане? Е затова, още повече, че ме изненада сега, че ти е дебют, ще гласувам още веднъж със същата оценка, че този кръгъл резултат ме дразни. Определено си помислих, че този разказ едва ли ти е първия в живота!
    Хайде честито! Да ти е по вода!)))
  • Добър вечер на всички! Сега се прибирам от работа, затова ви отговарям толкова късно. Ще карам подред.
    - Много е трудно да се пише подобен тип разказ, като се стремя да не го правя вулгарен.
    - Ако тръгна да пиша всичко, което ми е в главата, ще стане цяла книга.
    - За първи път пиша подобно нещо.
  • Абе, тия в тоя разказ да не са като зайците - за няма и минутка по на няколко пъти!)))))))) Да си превъзпиташ главния герой - да оре дълго нивата, да е като юнга след далечно плаване, да е като пилот и от висините да се спуска, като орел))) Какви са тия:"Чакай да се изкъпя...от собствения сос"? Ми той трябва да е като бик стръвен за да е крепко "щастието" в ръцете на Ева. Я вземи пример от "мъжките времена" на Николай Хайтов - какви времена! Какви мъже само - кютек-секс, секс-кютек...))))Айде бе! Какви са тия сладоледи? Какви са тия букети? Че тва пари струва бе момче! Ще ни разглезиш жените! Никога няма да са доволни от нас! Ако им припадне това четиво - край! Станахме на кълбо! Ще започнат да ни гледат все в ръцете, а не в потурите! А така стане ли - грънци, че носим звънци! Ще ни препашат с домашна престилка и като влезат от вратата у дома, хайдушки подсвирквайки ни с два пръста ще ни командорят:"Мъжо, я се рзмърдай - още ли не си налял ракията и не си поставил салатата бе повлекан?!?"
    Не си добър човек ти. Не, не си! Разваляш дисциплината на традиционно патриархалната ни татковина. Качат ли ни се женурята на главата - свърши ни се рахатлъка! Аман-заман, молим те - поправи се ове е време! Това направо си е ерес...айде нейсе - живели майка му и мечка! Пу... да се прекръстя на три посоки, че жената ако ме надуши от кухнята, какви ги хортувам, ще ме заджугарасти с точилката.
    Айде със здраве! Пък ти си помисли по това що ти кажувах и дай друг по-така, хъ...( нема как да покажа юмрук) облик на онождането между мажко и женско, че ше се пуцаме ей....))))))))))))))))))))))))))

    П.С. Това беше закачка, някоя от дамите, която го прочете да не помисли, че е на сериозно!
  • Благодаря, Христо!
Random works
: ??:??