Oct 14, 2008, 8:21 AM

Съ(д)брахме се! 

  Prose » Humoristic
1535 0 33
2 мин reading

Националната среща на откровенци в Казанлък е вече история. Беше голям купон. Събрахме се и се съдрахме от танци, но всичко по реда си.

Усърдно и методично се готвех за мероприятието - то не бяха маски, тоалети, диети... Последните дни геройски издържах на вода и сухари. Сама съм си виновна - кой дявол ме караше да  си избирам такъв задължаващ ник?! Нямах морално право да разочаровам хората от срещата им с feia.

Доживях до дългоочаквания ден. Вълнувах се, че ще видя очите и ще стисна ръцете на тези, с които общувам вече цяла година. Градът на розите ме посрещна със слънчева усмивка, а това беше добър знак... Първите, които видях, бяха потребителите hixxtam и dodic. Как съжалявам, че не можах да запиша майтапите на Хипо, но тържествено обещавам, че от днес ще спестявам от закуските си за  диктофон. В хотела най-безцеремонно препречих пътя на veseli-na към асансьора. Успешно издържа теста - позна ме от раз. Пуснах я. Бързам да ви зарадвам: rimpo  е ЖИВ и здрав, даже ме покани на премиера на книгата си, а аз него - на пържени тиквички. Аdmin не е бил толкова страшен на живо, както ми изглеждаше във Форума... Симпатично е момчето - предпочита действията пред приказките. Когато  се събирахме на площадчето, изведнъж ни заля ярка светлина. Това беше лъчезарното внуче на Aneta_kz.  Евала на Ани! Удържа на думата си и ни го показа. Помилвах детето по главичката и тайно го орисах...

Цяла нощ бях заобиколена от хора, които сякаш съм познавала  отдавна.... Както и предполагах,  petinka 67 e широка душа, vitaniya - остроумна, враната - сърдечна, doreto66 - загадъчна, пипи87 - пряма, yossifova - емоционална, andrina_mark - шапка (по възможност капела)... Не съм и подозирала, че последната е полиглот - рецитира ни едно стихче на 7 езика. А какви луди танци завихрихме на дансинга! Дръж се, земьо казанлъшка! Още имам мускулна треска... Около мен виеха кръшни снаги Индиана, Djein_Ear, tаnq_mezeva, Човек, svetlanal, ria...  Тия жени с въздух ли се хранят, та са толкова фини (мa)дами, бе джанъм? Колкото и  да гладувах, пак съм си точилка с тестото барабар. Изречена и Ефенди танцуваха влюбено и копнежно, сякаш караха медения си месец... Pavli така и не  си свали сакото, за да й видим бодито. На колене я молех  - ей,  непреклонна жена! Същинска желязна лейди! А иначе уж е тихичка и скромна... На импровизираната музикално-литературна програма ни пяха  alisа_wonderland, temenujka62, kalin_n, Aдонис, a divkozel ни изнесе почти цял концерт... Оказа се, че Черна_Роза е не само страстна (по)читателка на сайт „Откровения", но  и  чудесна  певица. Леле, какви прегръдки раздава това крехко и чаровно създание!  Може ребрата да ти потроши. Слава Богу, че имам як родопски кокал... Фотографите на сайта - shumkd, lotos и forttuna бяха на поста си и се надпреварваха да запечатат незабравимите мигове от срещата. Силно се надявам на професионализма и хуманизма им да бъдем представени в най-благоприятна светлина. И никакви папарашки номера, ако обичате! В цялата тази суматоха mariniki изпълни една благородна мисия и тихичко се изниза... Шапка й свалям!  В най-скоро време възнамерявам да поискам писмени обяснения от Романтик, dar4e_to, Katriona  и всички, които обещаха, но не дойдоха. За сметка на това пък се появи пинда. св, който се беше позагубил напоследък...  Поговорихме си от душа като добри стари приятели.

Със сигурност съм пропуснала още много имена и случки, но моля да ми простите. От вълнение ще да е... А и никой не е съвършен,  дори и феите...

© Вилдан Сефер All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ви!
    natiii, izli4ko, vihren,4i4obgad, goredoly, заделяйте финанси за следващата среща! Честна фейска дума, че ще ви обезсмъртя!
    ria, имало живот - спокойно си ям каквото си искам...
    Kataneca, да кажа ли как си загуби Ума и дума в асансьора мужду четири поетеси - чаровници, та чак обърка етажа?! От мен да мине, няма да те издам, нали съм си дискретна!
  • Еййй, защо не дойдох... ...И за мене щяха да пишат сега...Известна щях да стана
  • Аз - като барабар Петко... с жените...Но какви невероятни дами срещнах само - хем поетеси, хем чаровнички. Благодаря ви, че се потопих във вашия свят! Прегръщам тези, с които се запознах и тези, които не познавам! Вилдан, направи още няколко "Строфи" - хроникьорски!
  • Само да отбележа за протокола... Моята диета преди беше само на "Шуменско". Задължително на ден по 1 2-литрова пластмасова. Храна- тука има, тука- нема. Сега, от 3 месеца смених питието. Карам на пост и молитви само с 2 литра айрян дневно, ядене- йок. (Умишлено се лишавам, а съм лакома за 10 души.)
    Така се чувствам добре и освен, че често летя в облаците, това ми дава възможност и да летя на дансинга, без грам умора. За леглото, пък- въоПще дума да няма. Така, че ако ти допада- добре дошла на борда!
  • Ще икономисвам, за следващата среща!
    Когато и да е тя!
    Все едно, че бях там.
    Благодаря, Вилдан!
  • Обичам те, Вилдан!!!
  • Феичке, ама много се радвам, че се запознахме! Много! Ти си точно такава, каквато и очаквах. Благодарна съм, че имах възможността да се видя с всички вас. Усмихнат ден!
  • Вилданче,ама яко беше,а...Страхотия.Слънчева усмивка си ти!
  • Все едно и аз бях там!
    Ядох, пих и се веселих!
  • Да му се не види! Започвам да придобивам един зеленикакъв оттенък! Толкова много исках да се видим и на живо, да ви напрегръщам и... ама на! Закъде с тоз гипсиран крак! То като не било писано... Е, нищо!
    Вили, благодаря ти за "доклада" - сега поне имам усещането, че съм била там - с вас! Прегръдки!
  • Наистина си вълшебна фея,Вилдан!Прегръщам те от сърце!
  • Благодаря ви! Радвам се, че видях някои от вас!
    Hunt, аз например исках да те видя!
    vitaniya,по-полека! Знаеш какво следва за уронване на престиж...
    dar4e_to,ТОЗИ път ти е простено, но внимавай следващия...
    Черна_Роза, толкова ли си сигурна, че не боли и от разстояние?!
    аndrina_mark, колко му е! Имаш капацитет, ще се справиш до следващата среща!
    Приятна вечер на всички!


  • Ти си си Фея!
    Вярно, че много танцувах, смях се от сърце и се забавлявах...малко съжалявам, че не се поразходих по другите маси да си поговоря с толкова обични от мен хора, но пък повечето от тях прегърнах с цялата си любов!
    Ти си жена - сърце!
    Прегръдки!
  • Ауууу, каква хроника на събитията... И сега? Как го каза само! Другия път ще трябва на 14 езика да приказвам за да си заслужа капелата... Феичке, чудесна си и много те обичам!!!
  • фея...каквото и да кажеш...вълшебница...
    а как се радвахме един на друг...хубаво е...и целувки и сълзи...с обич.
  • Поздрав, Феичке!

  • И аз се радвам,че те видях на живо
    и успях да те прегърна!
  • Чудесна си Феичка, и ..с най-чаровната усмивка, стига си скромничила!
    И знаеш ли какво разбрах от твоя преразказ, пропуснала съм запознанството си с Индиана. Направо ще умра от яд.Ама то, много народ бе, може всички човек да прегърне. Виновни са ситните буквички на етикекчетата и аз нали съм си недоскиф. Голяма грешка.
    Прегръщам те, миличка!
  • Благодаря ти, Вилдан!
    Нямах шанса да присъствам, макар, че имах огромно желание...
    Е, на следващата среща... може би...
    Прегръдка!
  • ,,Дръж се, земьо казанлъшка''
    Удържа, ей, удържа

    Аплодирам за БИС!
    Заради тези които не успяха да дойдат.
    Радвам се че се видяхме отново, феичке!
  • Толкова исках да съм с вас...
  • Пфу... Не че ми беше лошо в Париж, но щях да се радвам да ви видя...
    Ма нищо де, следващия път!
  • Благодаря ти,Феичке!Усетих магията край теб.
    Още по-тъжно ми стана,че не можах да дойда.
    Съжалявам за пропуснатите емоции.
  • Благодаря ти, че споменаваш и моя емоционална милост. Абе, Феичке, яка родопска душа си ти! Ама и хубаво беше! Права си!
    п.п.: Само да добавя, че вечните съперници Бургас (моя милост) и Варна (РИМПО) танцувахме примирено. Край на вечната крайморска битка. Заровихме томахавките!
  • Питате ли ме как се чувствах до една Фея?
    Ами как - в света на приказките! То че е сладкодумка - всеки го знае, но каква е на живо - нежна и ефирна, идея си нямате!
    За това сега, и от тук - отново те прегръшам, Вили!!!
  • Да ви кажа честно, тя беше една такава фина, нежна, чаровна, истинска ... и подаръци раздаваше, как да не повярваш, че е фея.
  • Айде сега, загадъчна съм била. Как ме разгада тогава, а?
    Клюкарка си ти! Ма от тия, фейските, най-готинините!
    И получаваш заслужени мечки (да се чете прегръдки, знаете). По много при това.
  • Малеееееееееее,тя луда работа,мила ми Феичке-как можа така да ни издокаросаш в този разказ-та ние бяхме така скромни!Смея се от сърце-много ти благодаря за емоцията при прегръдката и за хубавите ни моменти в хотелската стая!Хубав и усмихнат ден и от мен,миличка! Прегръщам те пак, няма нужда да се пазиш този път, защото съм далечко вече, и няма да те заболят ребърцата!
  • Феичке, познавам повечето за които си писала и са такива, наистина
    Мислено и аз бях с вас... както казва Дарчето:"Пусти мерак за ученье пак ме спря..." Но разчитам на теб и Лажова за информация Благодаря ти и весел ден!
  • Аз, понеже седях далече от теб, не присъствам в разказа... ма да ти кажа, беше умишлено, защото знаех как ще ни изтипосаш
    Голямо зареждане с емоции беше тази среща, за което благодаря на всички!
  • Дечева, стой че ти видех кументаръ...
    Па ми беше и любупитно да те видя на живо, ма не доживех. Тааа ..хич не се оправдавай, що то можеше един сигналец да пуснеш - я за бомбичка, я за безплатен обед и да довтасаш овреме...
    Тъй де!
  • Хубаво си го написала,много не разпознах,но не можеш да ни разпознаеш фея.Поздрави!
  • Ако знаех, че водиш записки да бях седнала по-далечко от теб! Ей, каква си докладчица
    Нооо..аз имам снимкоФ матИриал! И ще го приложа, тъй да знаеш
Random works
: ??:??