Jul 18, 2019, 12:08 PM

 Сянката 5 

  Prose » Narratives
559 1 9
Multi-part work « to contents
2 мин reading

             Оставих маратонките под седалката на колата и я паркирах на една пресечка преди хотела. Влязох  и видях Боб с питие в ръка на лоби бара. Усмихнах му се зашеметяващо и пристъпих към него. Той беше весел. Нали нещата с жените се нареждаха. Хареса новата ми рокля и ме целуна като седнах до него.
                             - Лия, какво ще пиеш?
                             - Мерси. За мен маргарита.
       Чаках да дойде маргаритата и си бъбрех с Боб за деня, жаркото слънце, шопингът и куп глупости.
    После се прибрахме в стаята да отдъхнем преди вечеря. Подремнахме без повече приказки. Боб не обелваше дума. Аз нищо не питах. 
             Боб беше спокоен, весел и чаровен. Живеехме както преди, но само на пръв поглед. Или по-точно той си мислеше, че е така. Аз дълбоко в себе си не бях му простила. Споменът за онази нощ не беше избледнял в съзнанието ми. Без да искам се връщах отново и отново на него. Имах едно на ум, че не мога да се доверявам на сто процента на съпруга ми. Понякога го оправдавах, че е пил алкохол и е взел дрога преди това. Че не е бил адекватен, че не би направил това ако е в нормално състояние. Когато се любехме с Боб стисках очи. Но не от страст, а защото не исках да гледам физиономията му.
                   Боб повече не говори с Хосе. Не излиза по работа.
            Останахме още седмица на Кайманите и се прибрахме в Калифорния.
                   Там имахме доста неща – купихме си къща, а и в кантората имаше натрупана работа. С Боб оставяхме до късно в офиса и работехме здраво. Занизаха се еднообразни дни. През уикендите ходехме на гости. Там се запознах с Руби и Дейвид. Те бяха също евреи, но много близки приятели на Боб. С тях прекарвахме чудесно. 
           За историята с кораба нищо не предприех. Това ме измъчваше, защото ако отидех в полицията щяха да потулят работата. Прокурорите и висшите полицаи бяха приятели на Боб. Заедно ходеха да играят тенис, членуваха в един и същи клуб. Оставих нещата така. Освен това ако подам сигнал щеше да е края на бракът ми. Имах още надежда, че нещата са се оправили. Боб се грижеше за мен, водеше ме на приеми, опери и ресторанти. Беше удобно за мен с такъв съпруг. Нищо не ми липсваше. Освен любовта, която се изпари …
              Eдин ден в кантората дойде Антоан Моралес. И това промени нещата…
               
/следва/
 

» next part...

© Tаня All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Ranrozar (Стойчо Станев) ! Поздрави!
  • Добър старт, интригуващо начало!
  • Мерси Пепи! Поздрави!
  • Не знам дали съзнаваш колко си добра в писането, Адмирации!
    По принцип не си падам по такива с продължения и само няколко съм чела и чета досега, определено има с какво да задържиш някой да те чете!
  • Благодаря Надя! Хубава вечер от мен и поздрави!
  • Да, прав си Харпун. Коригирах 4 част. Половината текст е изчезнал. Моя е грешката. Надявам се, да ме извините
  • Между 3 и 4 част не се ли губи нещо или само на мен така ми се струва.Поздрав Таня.
  • Пишеш толкова увлекателно!
  • Мерси! Поздрави!
Random works
: ??:??