Jun 16, 2008, 6:32 AM

Тестчето на Марето 

  Prose » Humoristic
1156 0 5
3 мин reading
 

Марето е една моя много обичана приятелка, която като голяма част от жените в днешно време, е в oжесточено сражение със самотата. Марето се е хвърлила с всички сили (при нея те направо са в излишек, но за това след малко...) в търсенето на сродна  душа. И както повечето ми познати, винаги се натъква на разочарования. И така тя стигна до решението, че трябва да измисли начин да отсява по-бързо неподходящите за нея, за да остане накрая онзи -  ЕДИНСТВЕНИЯТ, с когото да остане ЗАВИНАГИ.

Ето тестчето, на  което тя реши да подлага, всеки кандидат (следват цитати):

''1. Изпитание, изискващо невероятна смелост и самообладание.

Да ме покани на среща.''

Марето на времето тренираше всевъзможни силови спортове и макар, че по свое мнение е фиданка, всъщност си е вековен дъб.

За преминалият успешно това изпитание, следва ново:

''2. Изпитание, изискващо щедрост и възпитание.

На вечеря в ресторант си поръчвам половината меню (не цялото, все пак трябва да се поддържам фина.)

Като добър клиент си изяждам всичко (не се насилвам, аз така си ям по принцип.)

Когато донесат сметката...

Правилна реакция: Мило, искаш ли още един десерт. Или да плащам и да си ходим.

Грешна реакция: Свиня такава, как можа да изплюскаш толкова много, сега, ако очакваш и сметката да платя, жестоко се лъжеш.''

След правилната реакция, Марето спира напористия кавалер и сама плаща сметката (защото е самостоятелна жена, която не обича да я покровителстват. Просто мрази стиснати мъже.)

''3. Изпитание за физическа и психическа издръжливост.

6-часова разходка по магазините, с мен и мои приятелки (от тренировките се познаваме). В края на разходката (ако е оцелял), му казвам:

- Хайде, да отидем да гледаме "Сексът и градът".

Правилна реакция: Ама разбира се, Мило. Ще идем.

Грешна реакция: Ти луда ли си ма, не стига, че търпя теб и приятелките ти цял следобед, ами сега и това - не. Тръгвам си.''

След правилната реакция нашата приятелка му казва, че всъщност хич не го обича тоя филм (за някакви си кльощави лигли) и предпочета да отидат у тях да гледат спортния канал и да му приготви нещо за хапване (заслужил го е!).

''4. Изпитание за грижовност.

Изтърсвам се у тях към 3 часа сутринта зверски пияна. Оправданието е, че живее по-близо до купона, където съм била, а съм си изпила парите за такси. Почвам шумно да разказвам колко ми е било весело, след което заспивам кротко на килима в коридора.

Правилна реакция: отнася ме в леглото си и ме оставя да се наспя.

Грешна реакция: Тъпа крава, как можа да се нажулиш така, сега какво да те правя? На ти пари за такси и да те няма.''

След правилната реакция: На сутринта става преди него и му приготвя закуска, преди да си тръгне.

''5. Изпитание, изискващо независимост от мнението на майка му.

На обяд с родителите му започвам да разказвам най-мръсните вицове от репертоара си.

Майка му почервенява, ужасена при мисълта, че може да се сродим. Бащата, ако е свестен,се превива от смях.

Правилна реакция: Мило, имаш страхотно чувство за хумор.

Грешна реакция: Как можеш да си такава простачка. По-добре си тръгвай.''

След правилната реакция се извинява, ако е била прекалено вулгарна. През останалата част от обяда се държи изключително културно и мило с родителите му.

Досега няма стигнали по-далеч от изпитание номер 4...

© Десислава All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??