- Колко струва ваденето на зъб?
- Без болка – 50 евро, с болка 100…
- Давай без болка, хем е по-евтино… Ааааа…
- Щом ви боли – станаха 100 евро…
хххх
Прелетя мотор и ни заля с вода от локвата. Викнах му: „Говедо…“, той показа среден пръст и връхлетя върху излязло на шосето добиче...
хххх
Из медиите: „Наскоро магистралата е претърпяла ремонт…“
хххх
Закъсваме. С икономиката, финансите, отбраната, образованието, сигурността, здравеопазването, морала…
Само едни пусти пенсионери си живеят и хич не щат да мрат. Поне това да направят за държавата, която е заета в сложна война с родината…
хххх
Застигат ни две възмутени момиченца:
- Значи, ние ще учим, а те ще си играят… И аз ще избягам!
Правилно – демокрация е, за какво ти е да учиш…
хххх
Комшичето разправя – втора седмица само седт и се потят. Пита майка си – какъв е смисълът?
Обяснявам му, че сауната е полезно нещо. Не и за акъла, де…
хххх
Преди години, както разказва един стар умен човек / не споменавам имена, защото съм скромен/.
Влизам в час – а петима завършващи ги няма. Обявили, че за тях годината е свършила.
Червен химикал и… На поправка!
Извикват ги, но – да са мислили преди това.
Директорът си трае, обаче ги събира. Много добри и отлични ученици – защо така?
Те не обясняват, само констатират, че сами са си виновни. От самоуверен акъл…
На поправката – две петици и три шестици. На матурата също…
И, като се видим – благодарят за урока.
Децата и днес са идиотчета. Както бяха и родителите им. И ние. И предишните…
Само че имаше система, не позволяваща идиотизмът да избие.
Децата не са виновни. Виновно е времето, държавата, родителите, училището…
Обществото, което жертва децата в името на илюзиите си…
© Георги Коновски All rights reserved.