13.06.2024 г., 11:08 ч.

Трънчета 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
143 0 0
2 мин за четене

- Колко струва ваденето на зъб?

- Без болка – 50 евро, с болка 100…

- Давай без болка, хем е по-евтино… Ааааа…

- Щом ви боли – станаха 100 евро…

хххх

Прелетя мотор и ни заля с вода от локвата. Викнах му: „Говедо…“, той показа среден пръст и връхлетя върху излязло на шосето добиче...

хххх

Из медиите: „Наскоро магистралата е претърпяла ремонт…“

хххх

Закъсваме. С икономиката, финансите, отбраната, образованието, сигурността, здравеопазването, морала…

Само едни пусти пенсионери си живеят и хич не щат да мрат. Поне това да направят за държавата, която е заета в сложна война с родината…

хххх

Застигат ни две възмутени момиченца:

- Значи, ние ще учим, а те ще си играят… И аз ще избягам!

Правилно – демокрация е, за какво ти е да учиш…

хххх

Комшичето разправя – втора седмица само седт и се потят. Пита майка си – какъв е смисълът?

Обяснявам му, че сауната е полезно нещо. Не и за акъла, де…

хххх

Преди години, както разказва един стар умен човек / не споменавам имена, защото съм скромен/.

Влизам в час – а петима завършващи ги няма. Обявили, че за тях годината е свършила.

Червен химикал и… На поправка!

Извикват ги, но – да са мислили преди това.

Директорът си трае, обаче ги събира. Много добри и отлични ученици – защо така?

Те не обясняват, само констатират, че сами са си виновни. От самоуверен акъл…

На поправката – две петици и три шестици. На матурата също…

И, като се видим – благодарят за урока.

Децата и днес са идиотчета. Както бяха и родителите им. И ние. И предишните…

Само че имаше система, не позволяваща идиотизмът да избие.

Децата не са виновни. Виновно е времето, държавата, родителите, училището…

Обществото, което жертва децата в името на илюзиите си…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??