Jun 16, 2022, 9:17 PM  

Тъжно е. Срамно е! 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms, Others
365 8 6

Един премиер, който тръбеше навсякъде, че е дошъл, за да постигне нулева корупция, днес стигна дотам, че единствената му надежда да оцелее политически е в корупцията - да си купи 6-7 души, че без тях е заникъде. Това се нарича пълно нравствено фиаско. Но лично мен той вече с нищо не може да ме учуди.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Пози, Боже, сляпо да прогледа...
  • Как иначе..., някои много се постараха да го доведат до това положение..., сега си топлят ръцете на огъня... Ние пък - нашли и зашли... Плюем неГо, плюем и себе си...
  • "Свободата" не ни даде нищо, в робски времена се раждат големите хора!
  • Добре забелязано! Интересно е, че това мерзко поведение едва ли не се героизира като спасително за държавата! Фейк-политиката все повече се утвърждава като нещо, което, ако не като нормално, се приема поне като допустимо. Лъжата и лицемерието се превръщат в необходим и постоянно действащ инструмент за домогвания до властта. А ние ставаме безразлични към нравствената деградация и в това е голямата опасност да изгубим нормалното тълкуване на случващото се.
  • Това вече се превръща в шоу и надали ще има хубав край!
    Гледах и хората вън и си мисля, че народа свикна с виковете,
    но на финала, пак същите муцуни.
    Самия народ ни е калпав, от къде да намерим свестни,
    уж младите ще оправят държавата, ама не! Поздравявам те!
  • Бизнес! Каква корупция - алъш-вериш...
    Браво!
Random works
: ??:??