May 19, 2019, 4:21 PM

Убивам си времето 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
545 3 8

Времето както може да лекува, така може и да убива. Когато казваме "убивам си времето" всъщност то ни убива, но го разбираме много по-късно!

 

Времето няма вина, виновни сме си ние, че сме разчитали на едно голо понятие! Което не ни пречи да се оправдаваме с него!

 

Спирка "Временна" е временна само за временно преминаващите!

 

В покоите на времето отдадени, не можем да се видим отстрани, че се опитваме в безвремието да избягаме!

 

За всяко време си има място и време, който не нацели времето, мястото е без значение...

© П Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • За това вселената е безкрайна, а времето неуловимо - едновременно и миг, и вечност!
  • Но времето иска пространство.Без него то не съществува.
  • То да беше само времето, Земята щеше да е рай! Скептицизмът нещо ме завладява тия дни, все повече почвам да вярвам, че в човека е генетично заложена склонността към самоунищожение, като виждам колко народ си отива от т.н. "нежно самоубийство".
  • Времето ни оставя спомени и примери. И никога не лъже - истината му е дъщеря. Времето ни помита, но не ни убива. Ние сами го правим - такава е човешката природа - убивайки понякога него, друг път дъщеря му.
  • Сократ има една сентенция кога човек става философ!

    бл, Лиде!
  • Браво, Паленка! Мислите ти, относно понятието време, са израз на твоята мъдрост и сила на мисълта! Вписваш се в листата на съвременните философи, и то отлично! Браво, браво, браво!
  • Което ни подсеща, че трябва да го ценим
  • Благодаря, Марианке!
    А беше време, когато не мислехме за времето...
Random works
: ??:??