Jun 27, 2019, 9:12 PM

Устни с вкус на малини 

  Prose » Letters, Others
509 5 11
1 мин reading

     

       Погледът ти я изпива. Пиян си, но не от халбата с кристално студена бира, която обгръщат пръстите ти, сякаш галят заоблеността на женска гръд. Стъклото се е замъглило от горещината на кожата ти. Париш! Но нямаш очи…

        Не и за моите малинови устни. Не и за моите тревисти очи, нито за бледата ми кожа и яркочервени коси. Да, аз не отпивам сластно от чашата със страстно забъркан от бармана „Оргазъм”.  За теб тя е като прясно разбъркано „Синьо изкушение”. Отпиваш и пак искаш да пиеш – до дъно без право на празна чаша. И моята чаша е изпотена от скритото желание, кипящо в сърцето ми и сгряващо нежното ми тяло. Имаш ли очи за онази, другата? Тихата, спокойната, но…знаещата и ценящата две неща – свободата да бъдеш себе си и обичта. И двете пазя, но и двете раздавам с широко разтворени пръсти.        Готов ли си, да прокараш език по пухкавите ми устни, с вкус на малинов ликьор…Да усетиш свободата и трепета да бъдеш споделен и всичките ти „Да !„ и „Не!” да се сгромолясат в купчината със дрехите ни. Аз съм винаги разсъблечена пред теб, за теб…Напълно и всецяло гола, дори, когато съм облечена. Дишам и се вълнувам. Някъде дълбоко долу в мен пулсира непозната сърцевина. Не познавам вкуса, но осъзнавам горещината и влагата от мислите, които се стичат по тялото ми. Искам и мен да ме гледаш така! Искам! И все пак не излизам от черупката си на спокойна и обикновена жена. Просто статист в залата на страстният ви танц.Тя е прекрасна!  Аз не съм нито ярка, нито страстна, но…Бих се потопила във вана пълна с пенливото питие от чашата ти. Бих се изправила пред погледа ти, а по тялото ми още да се стичат бирени мехурчета. Боже! Дори коремът ми тръпне, сякаш вече си поставил ръка върху голия ми пъп и плъзгаш пръсти… Пожар съм! И огнена малинова роса! Прокарвам връхчето на езика си по тръпнещите ми устни. Дълбоко в същността ми вилнее нестихващото желание. Дали ще си останеш просто мечта? Или ще опиташ вкуса на бирата, стичаща се по извивките на сгорещеното ми тяло?

© И.К. All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Мария! Какво да кажа?! Заповядай, винаги съм широко разтворила сърцето и душата си за другите! А трамплинът е младите дами, които имат смелостта да наврат вихреното си перо и да провокират с дивите и емоционални думи. Дано има повече такива, че и ние да не забравяме какво всъщност е младостта - един искрящ устрем напред и нагоре...Където и да е това напред и нагоре. Добре си дошла!
  • Значи от твоя творчески трамплин всяка от нас се опита да скочи в дълбоката чувственост! Това е вдъхновяващият източник!
    Съжалявам, че досега съм те познавала твърде слабо като творец! Но фитилът е вече запален и ще проследи светещия път на събудения ми интерес! Предусещам, че ме очаква среща с един изумителен и разгърнат в целия си блясък талант! Идвааааааам!
  • Благодаря за "любими"! Ех, Красимира! Изчервих се, като напъзряла малина.. Благодаря!
  • Почна сезона на пожарите! С Божията помощ... един гасим с бира, друг идва...ааа, малиновата роса няма да свърши работа!... Лия е unstoppable! Поздрави
  • Благодаря, Розали, Линасветлана и SMooth!
    Благодаря и на добавилите в "любими"!
  • Това си е четиво за вечер, с чаша вино, а не за сутрин с полузаспало кафе
    Да се чуди човек къде ще му излезе края
  • Ах, тази черупка! Да видим какво пиле ще излюпи... Следя ви! Поздравли!
  • Силве, включването ти си е на място. И творец като теб едва ли може да се нарече "слаба бира". Всички тук сме като футболистите - всеки от нас си има финтове, но заедно сме като при изпълнението на водна гимнастика или по- правилно казано:, красотата се ражда от движението на перата ни.
  • Разгорещило се е положението, опитах да се включа, но съм слаба бира. С Ади сте във вихъра, с вкус на летни коктейли и горящи шотове. Ударих два от тях тази вечер и сега ще трябва и да спя. Ужас.
    Поздравления, Илиянка!
  • Ами не... Човекът губи от скромността, Ади!
    Просто все се чудех, както е тръгнало с този горещ герой, не може само с една героиня. Благодаря за вдъхновението!
  • Скромността краси човека... А?
Random works
: ??:??