Jul 20, 2022, 10:36 AM

Виртуална победа - за малко 

  Prose » Narratives, Humoristic
225 2 1
2 мин reading

- И така, драги слушатели и зрители, отново съм с вас. Днес ще ви покажа как нашите доблестни херои отблъскват агресорите и възстановяват пограничния стълб на изключително важното направление… А сетне ще демонстрирам запис как наша ракета поразява централния щаб на враговете – чак на 2 500 километра, като при това ликвидира целия им Генерален щаб… Накрая ще изгледаме репортажа за юнаците ни, които хитро подмамиха противниците, и, докато ония смятаха, че са ги взели в плен, храбро проникнаха в дълбините на Царството на злото, където окупираха няколко укрепени техни точки, наричани „затвори“… Ей, затваряй! Затваряй! Не видя ли надписа отвън – „В ефир“?!

- Ръцете…

- Какви ръце? Бе, ти изперкал ли си? Тук не е учебен център за запасняци… Виждаш – тук е Специалният отдел за нашата истина! В момента има предаване, информирам за единствената правилна истина…

- Не мърдай!

- Какво да не мърдам? Ти да не идеш от президента? Като се насмъркате там – не знаете къде ходите и какво правите… Вчера един като теб ми изпи цяла бутилка вдъхновение, та трябваше после да наваксвам с домашна горилка…

- Казах: не мърдай!

- Хайдееее… Ама новите пътечки май са бая силни… Я виж дали не си взел малко за резерва, да пробвам… Знаеш ли как помагат… А сега – тихо! Трябва да измисля как сме заловили оня, чуждия главнокомандващ. Чудя си дали нашите веднага да го бумнат или да оставят целия народ да му скочи…

- Ти да не си освидетелстван?

- Охо! Ти не си ли? Имам вертикално плоскостъпие, уклон към мъже, жени, овце, прилепи, изкривяване на правото черво и още какво беше… Да не съм луд, че да отида в армията? Там навън има врагове, а те стрелят… Не успях да духна овреме на запад, та се наложи да поработя по специалността… А ти с какво се спаси?

- Яснооо… Пореден тарикат…

- Ако не си – в тая държава ще станеш. Затова ме направиха и завеждащ истинската пропаганда… Ама ти кой си?

- Аз съм от враговете ви… Оппа не шавай, че пръстът ми е треперещ…

- Как „враг“? Нали ви разбихме и победихме? Аз вече четири пъти превземам столицата ви, пет пъти убивах президента, осем пъти стигам с армията до последното Източно море, държавата ви фалира шест пъти, разделяхме ви поне пет пъти – веднъж даже на 17 части… И ти ми пристигаш в студиото???

- Пристигам… Не съм сам – нашите продължават към границата, някакви три километра им остават…

- Как границата? Защо лъжеш? Ние ви победихме, не разбра ли! И по западните медии го казват, и по вестниците пишат, и в интернета показват… Миналия месец даже парад на победата проведохме у вас… На площада, пред паметника на Наполеон и Хитлер, прегърнали нашия велик организатор…

- Ние май няма да правим подобенпарад. Защо? Но – виж, такива като теб ще построим парадно, ще преоблечем с спецоблекло и… На сечището!

- Помоооощ… Някакъв лъжец се опитва да промени света… Охранаааа

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??