Jul 1, 2022, 11:16 PM  

Войните са като ветровете... 

  Prose » Others
281 6 7

Хегел казва: "Войните са като ветровете - те пречат на езерата да се превърнат в блата!" Това в немалка степен важи и за войната в Украйна. Западните общества, затънали в т.нар. "позволяваща корнукопия" /описана от Збигнев Бжежински в знаменити негови трудове/ и достигнала апогей след падането на Желязната завеса, са преситени, разглезени, затънали в педерастия, лесбийство и всевъзможни други извращения. Те скъсаха с реалността и отдавна я замениха с т.нар. виртуална реалност. Затова държави, в които шества религиозният примитивизъм днес са на път да се окажат далеч по-жизнени от хиперплазиралата аморфност на презадоволеността. Сбъдват се прогнозите на Мерилин Фъргюсън от книгата й "The Aquarian Conspiracy" /На български позната като "Съзаклятието Водолей"/. Живеем в съдбоносни дни. Дни, които ще променят до неузнаваемост ландшафта на света, в който бяхме свикнали да живеем и започнахме да го подразбираме като несекваща даденост. Философ е онзи, който не разглежда нещата като подразбиращи се от само себе си. Навлизаме в ерата на самосътворяващите се и деятелни философи. Ще оцелеят единствено гъвкаво мислещите, чийто принцип е: "Промени се, за да останеш същия!" Това са хора-феникси, чиято мисия е да създадат държави-феникси. Но дали ще успеят, ще видим...

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Споделям казаното! Нещата, не винаги са такива, каквито изглеждат от пръв поглед! Наистина се иска много прозорлив поглед, за да се разгадае накъде върви светът! Или казано на философски език, не се знае, какво се крие зад цъфналите бодливи храсти или зад красивата привлекателна райска градина! Едно е ясно, че след Военната инвазия в Украйна и "Донбаската одисея", която се оказа "Ябълката на раздора", на фона на неистовата омраза на македонците към България – са може би ключови факти, които могат да променят света! Къде сме ние, българите, и какво ни очаква, ако тръгнем на запад или на изток! Два полюса. Поздравления! Младене и хубав ден на тебе и на всички посетители на твоята страница!
  • Споделям написаното от теб, Младене.
  • Благодаря ви за подкрепата, колеги по перо и приятели.
    Дълбоко съм трогнат. Да ви е вълш ебна новата седмица!
  • Много интересни размисли - ерудиция и ум.
  • Войната като изцеление! Тя променя всичко, оставя белези, травми! И дано победи Светлината! Поздравления, възприемам го като пророчески анализ!
  • Войната като изцеление! Тя променя всичко, оставя белези, травми! И дано победи Светлината! Поздравления, възприемам го като пророчески анализ!
  • Какво да кажа. Има теория, че войните са нужни. Войната и воюването е програмирано в мъжките гени. Ако не воюват, почва да се извращават. Май ще излезе вярна...
Random works
: ??:??