Хегел казва: "Войните са като ветровете - те пречат на езерата да се превърнат в блата!" Това в немалка степен важи и за войната в Украйна. Западните общества, затънали в т.нар. "позволяваща корнукопия" /описана от Збигнев Бжежински в знаменити негови трудове/ и достигнала апогей след падането на Желязната завеса, са преситени, разглезени, затънали в педерастия, лесбийство и всевъзможни други извращения. Те скъсаха с реалността и отдавна я замениха с т.нар. виртуална реалност. Затова държави, в които шества религиозният примитивизъм днес са на път да се окажат далеч по-жизнени от хиперплазиралата аморфност на презадоволеността. Сбъдват се прогнозите на Мерилин Фъргюсън от книгата й "The Aquarian Conspiracy" /На български позната като "Съзаклятието Водолей"/. Живеем в съдбоносни дни. Дни, които ще променят до неузнаваемост ландшафта на света, в който бяхме свикнали да живеем и започнахме да го подразбираме като несекваща даденост. Философ е онзи, който не разглежда нещата като подразбиращи се от само себе си. Навлизаме в ерата на самосътворяващите се и деятелни философи. Ще оцелеят единствено гъвкаво мислещите, чийто принцип е: "Промени се, за да останеш същия!" Това са хора-феникси, чиято мисия е да създадат държави-феникси. Но дали ще успеят, ще видим...
© Младен Мисана Всички права запазени