Nov 12, 2008, 8:02 PM

Всеки петък 

  Prose » Humoristic
1719 0 24
3 мин reading
 

Всеки петък се събираме с колегите и колежките в любимия ни ресторант.  Аз доста време отсъствах, защото или съм на работа, или съм на среща с двете ми приятелки, или на среща с откровенци.  Или любимите ми петъчни вечери, когато взимам малката Симонка и до неделя вечерта живея в приказка.

Една петъчна вечер реших да ги изненадам. И нали съм хитруша, отидох последна, ах, как ми се зарадваха.  Стар трик, мислите, не - просто докато се направя на хубава и... закъснях. Не бяхме се виждали от дълго време и буквално говорехме една през друга.  Извадихме телефони и фотоапарати.

  • - Леле, колко е пораснал синът ти!
  • - Колко е красива дъщеря ти!
  • - А пък аз ще си имам бебче!
  • - Поздравления! Какво ще е?
  • - Момиче!
  • - Групата се увеличава!
  • - Какви са тея голи снимки?!
  • - Това са новите ми гърди!
  • - Хубави са, за тея пари, какви да са?!
  • - Колко даде?
  • - Не питайте.
  • - А мен не ме ли забелязвате, че съм с нови устни?
  • - Аз мислех, че те е ужилила пчела.
  • - Простачка.
  • - На мен по-евтино ми излиза като ме шибне моя през устата циганската, маам цял месец с подути джуки, не ми требе силикон.
  • - Идиотка, от къде ги измисляш все такива?
  • - Момичета, моята Симона напоследък нещо е пощуряла и все нямам време да погледна в книгата на д-р Спок. Помня, че и синовете ми имаха такъв период, ама на пет ли бяха - не помня. Хитът сега ни е: „ Бабо, дай да ти покажа как се целуват големите." И като се залепи за мен, не ви е работа.
  • - Нормална е, ако това питаш, не се е метнала на тебе.
  • - Криси, кажи, твойта също е на пет, вълнуват ли я такива неща?
  • - Не ме питай. В неделя какво ми се случи. Обядвахме, мъжът ми отиде да си легне, аз приспах малкия, Вани гледа телевизия в хола. Тъкмо реших да събера прането и да изгладя, чувам - нещо се мърка. Бре, тоя малкия ако се е събудил, нищо няма да мога да направя. Отивам до детската стая, надничам, спи. Сигурно е промъркал на сън. Тръгвам към кухнята и пак чувам мрънкане, обаче този път откъм хола. Отварям вратата и... дъщеря ми гледа порно. Как не извиках, се чудя.
  • - Какво правиш, Вани?
  • - Гледам филм.
  • - Айде, гаси телевизора и иди да спиш при брат ти.
  • - А, не мога, гледам много интересен филм.
  • - Айде, айде, трябва малко да си починеш, не може цял ден да си пред телевизора.

 Загасих го аз, тя става с нежелание. Гледала интересен филм?! След две минути ми казва:

  • - Мамо, обаче не казвай на тати!

 А браво, все пак се е сетила, че нещо не е както трябва значи. Веднага казах на Жоро да махне порноканалите, че наше чудо, та ничие. Така че вие само до целувки сте го докарали, добре сте.

      -     Добре, че е попаднала на интересен филм, защото от тия знаеш ли какви има, без никакво съдържание, само глупости.

      -     О, значи и ти гледаш?!

      -     Гледам, но никога до края, много тежки, много ме натоварват.  А, сетих се и още нещо. Тя ми казва: „Бабо, големите като се целуват, се събличат голи." Не посмях да я питам от къде го знае, сигурно и тя е попаднала на някой от тези филми. И уж това беше наша тайна, на другия ден казала на татко си: „А пък ние с баба се целуваме като големите!" И синът ми ме гледа... Я не ме гледай - и вие с брат ти сте минали по тая пътечка, мислиш лесно ми е. Като се залепеше за мен, не можех да дишам, а ти въртиш главата, а на мен ми иде да се захиля, ама трая.  А телефонът ми звъни, о, мъжът ми. Сигурно пак е загледал и той от тези филми. Сега ще ме кара да взема такси и да се прибера по най-бързия начин, за да му обяснявам в масовите сцени коя е главната героиня. Абе все трябва да му обяснявам, сам не може да гледа, милия.

      -     Леле, то станало много късно, айде да ставаме, че и моя може да гледа някой филм без мен. Момичета...

      -     Щом е такава работата, да ставаме. До другия петък!

 

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Искам ви и двете от двете ми страни!!! До другия петък!!!
  • Искам консултация, как мога да си запиша час? Или да чакам някой петък
  • На следващата сбирка съм на твоята маса - ПУ за мене!
    Че и имам да наваксвам с танците - нали ще си ми партньорка? М?
    Обаче как ще устискам до тогава, не знам!
    Гушки!
  • Почти, колкото девет седмици и половина, не девет месеца все пак. Веси, щом казваш,че ще издържи, значи идвай и ти!!! За теб Креми, когато кажеш!!!
  • Ами... до петък, или преди това...
  • Ще издържи..С тоя син поглед,мълчалив като риба
    Убедих се/бях до лявото му рамо/,че наистина, ако има футбол,не му пука,че Вики Бекъм го ухажва
    Тест:Ще изтрае!Какво са шест месеца и половина!
  • Момичета, премествайте се у нас!!! Васенце, ако издържи шест месеца, ще го ниминираме за мъж на гадината. Ще издържи тая гад, дресирала съм го.
  • Нашата и вашата група, ако се съберем... чак ме е страх да си помисля. Но аз в момента мога да си позволя да не се прибирам у дома, около шест месеца време имам
  • Хайде де, вземи и мен някой петък!
  • Благодаря ти, Галина! Танче, мнението ти ме кара да се чувствам...прекрасно, нали е от професионалист! Нели, позна, излежавам се и ми сервират кафето в леглото, глезена работа. Така съм научила и малката. Но пък вечер ние сервираме и си глезим момчетата, няма как. Ангар, ако е закъсал, ми звъни и аз тихичко в таксито му шепна вълшебни думички. Така че никакви задръствания не могат да ни изнервят. Люска, обмяната на опит е задължителна в днешно време. Добре че сме далече, че нашата и вашата група, ако се съберем, дали ще си стигнем до къщичките?! Нямаше да ни остава време за плетене и бърсане на прах, а това много ще ми липсва. Рия, син нямаш, но каква дъщеря красива имаш! А за обявата...Абе, ще се научиш, животът е пред теб. Ти ли?! Привет, Мариолче! Кадир, ти си още по! Ена, мерси! Магдалена, ще ви взема, я как ни беше хубаво в Казанлък! Хайде, Ани, до другия петък!


  • Наистина станало късно. Ами хайде, до другия петък
  • що не ни вземеш всички с тебе...
  • Целувки и от мен за главната героиня - как ще пропусна поредната си доза разтоварващ смях - привет Светли!!!
  • Аз нямам син. И внучка нямам. Сега кой ще ме научи как да се целувам? А? Освен да пусна обява...
  • Тия събирания са ми най-любимите! Много са образователни, все се научава нещо ново. Далече си ми, Лажова... с удоволствие ще обеденим двете групички, ако бяхме по-наблизо. Но не пречи да обменяме опит, нали?!
  • Светланал, ти никога не оставаш с нас до края! Когато излизаш, изключвай му порноканалите на твоя! Освен това с тия задръствания сигурно само се изнервяте!
  • А в събота се излежаваш до пладне, най- вероятно?!
    Светлич, невероятна си!
  • Ти си като учебник по психология, Светле, ама от най-увлекателните.Трябва да те издадат и задължително да те изучават съпрузи, деца, майки, баби и дядовци...а и порастнали внуци.
    Не можех да те пропусна тази сутрин!
    Прекрасен ден ти желая и много усмивки!
  • Липсваха ми разказите ти,Светле!!!
    Прегръщам те силно!!!
    Поздрав!
  • Мая, другия път обединяваме двата купона, за да нямам отсъствия никъде. Феичке вълшебна!!! Елишке, сега разучавам този танц
    http://www.youtube.com/watch?v=qGFNz_U5D1c&feature=related
    но нещо не мога да си намеря партньор. Ако не си намеря ти ще си ми мадамата, теб поне мога да те вдигам. Страхотно се танцува с теб!!!Мерси, Бети!!! Ице, умната...до другия петък ли?! А после както си знам аз, така ли?!
  • Ей сега те изчетох и си мислех утре да те изкоментирам, щото ме чака човек на легло Ама ще ме почака като и кажа, че е заради теб.
    Да мина направо, щото не мога да завивам Този петък няма да мога, че съм на руски купон, ама някой друг ти се обещавам. Може да те кача на новата кола да се повозим
    Смей да ми откажеш

    Развесели ме, скица такава!!! И умната с целувките!!!
  • Свежо!
  • Някой петък ще ме вземеш ли с теб?
    Пък може и да потанцуваме
    Ти си ми моя партньор за танци!!! Друг не искам!
  • ето къде си била в петък - а аз те чаках...
Random works
: ??:??