Aug 11, 2022, 8:24 AM

Вярвате или не .. 52 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
273 0 0

The work is not suitable for people under 18 years of age.

1 мин reading

Сага за двата бастуна

 

           епизод 51

 

     На поредната пенсионерска екскурзия, на автогарата в града ,,X", двамата са влезли в тоалетната. Единия дълго време пъшка и мърмори нещо, другият го слуша и накрая го пита:

     - Наборе, какво толкова е станало, бе джанъм? Откога те слушам да пъшкаш и мърмориш?

     - Остави се, наборе! Не мога да разбера от тесните дънки ли е, или от годините? На младини не можех да го вкарам в гащите, сега не мога да го накарам да излезе...?!

 

епизод 52

 

    Тръгнали на поредната разходка в парка, двамата набори се срещат. Единият забелязва, че другият е доста умислен и го пита:

    - Наборе, какво става? Много натъжен ми се видиш?

    - Натъжен съм, джанъм, защото казват, че заради постоянно скачащите цени на всичко, ни чака лоша зима!

    - Така е! Доста хора ги чака лоша зима! Нас с тебе, освен лошата зима, ни чака и Свети Петър. Знаеш, че за там цените също скочиха! Затуй, хайде по - весело!

    - Що по - весело, бе джанъм?

    - Защото, ако Свети Петър изпревари зимата, ще минем с един масраф, глупчо - за атрибути и поп?!

 

                                                                              епизод 53

 

    - Наборе, да те питам нещо?

    - Питай!

    - Какво значи вдигнат юмрук?

    - Значи единство!

    - Май бъркаш нещо?

    - Защо да бъркам, джанъм?

    - Защото, преди време, един политик вдигна юмрук и оттогава политиците са орел, рак и щука, и за народа на никой не му пука!?

 

                                                                              еписод 54

 

      На махленската пейка седят двамата и разговарят:

      - Наборе, много партии пак се народиха и се готвят да седнат на народната маса!

      -  Не са много, наборе! Ако всички си свалят гащите, на повечето ще им лъснат червените задници...!?

 

                                                                              епизод 55

 

      - Наборе, идва есента, след нея зимата и пак ще съм печкар!

      - Какво лошо има, джанъм? Ще стоиш на топло!

      - Нищо лошо, ама преди бях и пичкар а сега... само печкар!?

 

                                                                 На държавното кормило

 

                                                   Кой кум, кой сват, кой на булката брат,

                                                   всичи в министерството на щат???

© Никола Яндов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??