Докато приготвяше багажа мислите и летяха ,като птички.Чувстваше ,че ще литне,опитваше се да си представи градчето и квартирата.Радо влезе в стаята погледна я искаше да и каже нещо,но тя беше толкова заета,че само махна с ръка. -После,нека приготвя багажа. Старателно сгъна дрешките на детето,своите и на Радо.Прибра играчките на Мими.Извади от нощното шкафче голям хартиен плик,там тя държеше листчета хартиики написани с молив или с химикалка.Надраскани набързо или старателно изписани.Това бяха нейните мисли,желания,нейния свят.Изливаше душата си ,те бяха нейните сълзи,нейната скрита утеха.Отвори едно от листчетата,прочете го бавно и се усмихна,ах този вятър в ушите,който все ми говори.Почти на глас изрече. -Ветре върви си,аз искам истински свят.Стигат ми вече мечтите,не да летя,а да живея. Тръсна глава и затвори хартиения плик,а после го постави на дъното на големия сак.Беше доволна,че успя да събере почти всичко в него.Погледна навън,но не видя колата.Радо все още не бе се прибрал.Мими гледаше телевизия в хола с ъс баба си.Извика детето и го приготви за сън.Нави будилника и си легна,но дълго се въртя в леглото.Радо се прибра късно,а тя се престори,че спи,но сънят не идваше.Радо също се въртеше до нея,Надя го отдаде на възбудата от преместването.Когато умората надви тя заспа. На сутринта Радо и каза ,че все още не са го освободили от старата длъжност и ще се наложи той да поостане в София,а Надя и детето ,ще закара в провинцията.Тогава тя извади неговите дрехи и грижливо ги прибра в гардероба. Към обяд потеглиха ,а късно след обяд пристигнаха в малкото градче.На сутринта Радо потегли с колата,а тя и детето останаха да го чакат.......... .............................................................................................. Надя със желание и любов подреди квартирата,която бе оскъдно мебелирана.Но тя внесе уют с перденцата,които купи изгодно.Измина почти месец през ,който Надя подготви и изпрати детето на градина,Радо се обажда няколко пъти по телефона.Изпрати и пари за наема и консумативи.Замечтаваше се ,говореше си с вятъра,а вятърът и шептеше ,колко хубаво ще бъде всичко,колко малко остава до времето на истинското щастие,което все оставаше неизживяно,непразнувано.Копнежите и придобиха реална картина от действителноста.Всичко и се струваше толкова лесно възможно. Днес след дълго търсене на работа прибра се уморена и полегна,когато се звънна на вратата.Отвори ,а на прага стоеше Радо със сак в ръката.Тя се хвърли на врата му и от радост цялата засия. -Какво,преместиха ли те,много се радвам!Сега ще бъдем пак заедно,колко е хубаво!Радо,радвам се ! А той някак смутен смотолеви,че идва за малко,а това е останалия багаж на Надя и детето.
Тъжно...,много тъжно...сякаш героинята сама иска да повярва в щастието си,но вижда как с бавни стъпки то се отдалечава от нея...А какво се случва след това,Джейни?
Благодаря, много!Има продължение.Струва си дори заради само един човек да го напиша.Исках да разбера има ли интерес към разказа ми.
Сега заради теб Надежда ,ще публикувам продължението./Вчера 3 4аст ми се изгуби някъде и не успя да стигне до никого/
Надявам се да има продължение........очаквам с нетърпение да разбера какво се случва!!!Много добре описваш и предаваш чувствата на героинята, увлекателно разказваш!!!Поздрави и успехи!!!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.