В Приказното царство, модерно господарство, управлявано от могъщия крал Кепитъл Безкрайний, живее доктор Ай Пари.
Магьосник в занаята си – откривател на болести, лекуващ ги, премахващ ги така, че в протокола за аутопсията на пациента винаги пише: „Болният е умрял здрав.“.
Смайващ в знанията и уменията си доктор. Здрав да мислиш, че си – болест ще ти открие. И то каква – все някакви екзотични болести откриваше: цветен грип, зимно прегаряне, облачен слънцепек, кучешка хрема, котешка крема…
И се грижеше за болните си – до края им.
Не вземаше повече пари, отколкото има лекуваният. И не го отпращаше в моргата, преди да е изпълнил всички платени процедури.
Защото доктор Дъ Ай Пари знаеше – всичко наоколо носи зараза, вируси и бацили. Прелети орел – вируси падат от опашката му, притича мишка – зараза се сипе, метне се в реката шаран – бацили стартират от люспите му.
Затова хората трябва да се лекуват. Тъй като здрав човек няма. А и лечителите хич не харесват хора в цветущо здраве. Защото не плащат.
Така че – живее си, лекува, процъфтява доктор Ай Пари… И се бори постоянно с появяващите се отнейде страшни поразии и зарази ненаситни.
Щастливият лечител в болното безотговорно кралство на Кепитъл Безкрайний…
Много интересен коментар - с нова песен, страхотно умна лекция, мнения - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски All rights reserved.