8.11.2021 г., 11:03 ч.

Вълшебният доктор Ай Пари 

  Проза » Разкази, Хумористична
230 1 9
1 мин за четене

В Приказното царство, модерно господарство, управлявано от могъщия крал Кепитъл Безкрайний, живее доктор Ай Пари.

Магьосник в занаята си – откривател на болести, лекуващ ги, премахващ ги така, че в протокола за аутопсията на пациента винаги пише: „Болният е умрял здрав.“.

Смайващ в знанията и уменията си доктор. Здрав да мислиш, че си – болест ще ти открие. И то каква – все някакви екзотични болести откриваше: цветен грип, зимно прегаряне, облачен слънцепек, кучешка хрема, котешка крема…

И се грижеше за болните си – до края им.

Не вземаше повече пари, отколкото има лекуваният. И не го отпращаше в моргата, преди да е изпълнил всички платени процедури.

Защото доктор Дъ Ай Пари знаеше – всичко наоколо носи зараза, вируси и бацили. Прелети орел – вируси падат от опашката му, притича мишка – зараза се сипе, метне се в реката шаран – бацили стартират от люспите му.

Затова хората трябва да се лекуват. Тъй като здрав човек няма. А и лечителите хич не харесват хора в цветущо здраве. Защото не плащат.

Така че – живее си, лекува, процъфтява доктор Ай Пари… И се бори постоянно с появяващите се отнейде страшни поразии и зарази ненаситни.

Щастливият лечител в болното безотговорно кралство на Кепитъл Безкрайний…

 

Много интересен коментар - с нова песен, страхотно умна лекция, мнения - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Така ли било? Е, към днешна дата сигурно и тукашната и тамошната ходят голи и боси, защото ми виждат очите веднъж годишно.
  • Благодаря, Надя!
    Бъркаш термините - "лична лекарка" означава, че ти си нейна принадлежност, касичка...
  • Единици са, но ги има. Лекарите по призвание. А другите - търгаши. Ето ти пример, бледен. Вися преди 15 тина години пред кабинета на личната лекарка. Едва стоя на краката си. След амнастия познат влязъл без ред, почуквам и се опитвам да кажа нещо. Отговорът беше: "Като не искаш да чакаш, частната ми клиника е на този адрес". Подхвърли ми визитка и хлопна вратата. Познай дали ми беше "лична" повече...
  • Благодаря, Вики, Петре!
  • Засмях се не под мустак, а жлъчно....нали всичко стана
    ЕТ / еднолични търговци /
  • Напомни ми стария социалистически лозунг "Да не оставим нито един болен да умре, без лекарска помощ". Поздрави!
  • Благодаря, Миг, Акеми!
    Уважавам лекарската професия, но и там има доста паразити. Прекалено много!
    А и днешните лечители са абсолютно отговарящи на времето - битпазарна икономика...
  • Батко Гошо ти Будител ! Светна ми: Пази ме Боже от доктори , зла жена и фалшив алкохол, за другите проблеми има решение !
  • Бялата мафия в действие.Ако не беше смешно, щеше да е тъжно.
Предложения
: ??:??