Jul 4, 2020, 9:37 PM

Юли, 2020 

  Prose » Others
1139 6 5
1 мин reading

         Липсваш ми...

         Думи, разстилащи чувствата и намеренията ми към теб. Израз, пътуващ чак от сърцето ми, за да стигне до твоето. Емоция, потребност... толкова силна, понякога жалка.
         Никой не може да отрече колко тежка е самотата и какви прояви на човешкото съзнание управлява, сякаш е господарка. Самотата ми бележеше няколко съзнателни години, в които, уж, търсейки път към изхода от този факт, загубих пътя към себе си. Напълно отдаден на шепота на тази омайна царица. Напълно заблуден за собствените си желания.

         

         И ти се появи...

         

         С така омайна усмивка! Така сияеща. За мен. И не беше първата след самотата. Но стана единствената след събличането на илюзиите – порасналите деца на самотата. Малките човечета, които растат с часове, а ти отглеждаш с внимание и дори обич. Гнилият плод от кривването от Посоката...

         Липсваш ми...

         И ще бъда и море, и океан. Тих залив. И романтична нощ. Ще те гледам така, както звездното небе очаква горещия нов ден. Ще те търся така, както винаги съм те желал. Защото ти си дар. Неизмеримост.

         И бих плащал илюзии с години, за да те срещна отново в някой слънчев ден...

© А.Д. All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря!
  • Поздрави!
  • Поздравления!
  • Не мога да повярвам,че един мъж би мислил, изразявал и чувствал по този начин. Иначе много е хубаво. Почти като истина. Поздрави, Ади!
  • Добра си! Понякога и прозата звучи поетично и нежно. Поздрави!
Random works
: ??:??