Oct 6, 2021, 10:30 AM

За благото човешко 

  Prose » Narratives, Humoristic
888 3 7
3 мин reading

-     И така, според последните поръчки и прогнози, печалбата тази година ще е 1052% над очакваната…

-     Ееее… Отлично… Браво… Ихаха…

-     Моля, господа, моля за тишина… Разбирам възторга ви – поработихме доста: и производството, и лобистите, и рекламаджиите, и пиарите… Успехът е закономерен… Но искам да ви предупредя – отделът за дългосрочно планиране отбеляза криза в общественото състояние. Появяват се неверници, критици, противници на фирмата и дейността ни. Нещо повече – според изследващите ситуацията, нараства песимизмът сред обработваемите групи. Най-вече сред някои критикари, позволяващи си собствено мнение…

-     А държавите къде гледат? А полициите? Армиите да се намесят… Военно положение… Да се внуши – във война сме..

-     Господа, всеки си знае работата и действа… Но наистина се появява умора в хората. И са необходими някои нови методи за извличане на печалба…

-     Предлагам да обявим срочност на опасността и, поради това – нова ваксинация…

-     Каква нова? Само три ли? Дайте да определим времетраене на защитата. Така – три месеца… И нова защита…

-     Мисля че…

-     Господин президентът… Господин президентът… Господин президентът…

-     Господин прзидент, имате думата и…

-     Думата си е моя и без да я даваш! Този малкият направи добро предложение, но и то е временно… Тази фирма трябва да цъфти и свежите й клонки да обхванат целия свят… Питам аз: как работите с държавите? Още дядо ми казваше: „Създадохме държавите, очертахме им границите, за да ни служат!“. На нас, господа! Затова дядо ми и няколко още умни мъже са ликвидирали империите и развили само нашата. За да ни служат останалите… Ваксините са добри. Или поне по-добри от липсващите изобщо. Затова – ако трябва и всеки месец  да се ваксинират подопечните ни. Обаче – това не е развитие, а застой… Предложения?

-     Да вдигнем цените…

-     Плахо, плахо и временно… Да, хората нямат пари за ваксина, но ще принудим държавите да плащат. Не е важно КОЙ плаща, а КЪДЕ отиват парите… Но – нещо радикално?

-     Извинете…

-     Да?

-     Извинете, тази ваксина пуснахме бързо. Недовършена… А ако пуснем нови варианти? Модел В е в действие, пък ще пуснем В-1, В-2 и така нататък…

-     Добре, но това е временно…

-     Господин президент! Така и не се разбра тая зараза отде е, каква е… Защо да не се появи нова? Различна? И по-опасна? Направо да тичат хората за ваксинация…

-     Добре, добре… Имате ли готова зараза?

-     Да, в лабораториите вече са изпитани три… И ги усъвършенстваме…

-     Това ми харесва! Но този път внимавайте – искам и истинска ваксина. Силна, предпазваща… За специалните хора… Нещо много се размножи човечеството. Не може всички да останем на тази малка планетка… Затова – на работа, господа! Успех в борбата с новите ни зарази! В служба на ценния златен милиард…

 

П.П. И отново заради циганката, дето умря, сам да се похваля - нова книга, 15 - https://chitanka.info/book/10385-vyv-vremeto

 

С благодарност към сайта "Откровения", където видяха бял свят повечето неща.

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??