Jun 26, 2022, 6:59 PM

За Стиглиц и Стайниц, Путин и Потин 

  Prose » Humoristic
1458 3 1
1 мин reading

или
Кога и къде не трябва да се греши и лъже

   Често съм попадал на статия от уж нобеловия лауреат Джоузеф Стайниц, в която той с авторитет громи финансовата политика на ЕС. Разпространява се от хибридни сайтчета, а името е умишлено сгрешено по асоциация с Джоузеф Стиглиц, а професор Стайниц не съществува.
   По този повод искам да ви разкажа един случай.
   В ранното утро на 21 януари 2021 година пред спешната помощ във Воронеж стоеше млад мъж с мургаво лице и увит от глава до пети в зимни дрехи, очевидно несвикнал на студа. Това бе иранският студент първи курс журналистика в местния факултет Махмуд Борхани, очакващ някой интересен случай, за да напише материал.
   В същото време в другия край на града, в един нощен бар, играейки си с пистолета и много пиян, агентът на ФСБ Волдемар Волдемарович Потин простреля крака си. Собственикът на бара повика линейка и докато тя, виейки със сирената и страховито лъкатушейки по завоите, напредваше към болницата, кръвта на бедния Волдемар изтичаше, защото санитарят бе по руски пиян, а оборудването в линейката - откраднато. Когато тя най-после се добра до спешната помощ, горкият агент бе вече мъртъв.
   Махмуд разпита за случая суетящите се санитари и сестри и, разбрал-недоразбрал, а и още не съвсем добре знаещ руски език, вместо „При нещастен случай по време на изпълнение на служебния си дълг от огнестрелна рана почина агентът на ФСБ Волдемар Волдемарович Потин“, той написа „По време на запой в известен гей бар във Воронеж при игра с оръжието се простреля в крака и почина президентът на РФ Владимир Владимирович Путин“. Недоспалият и полупиян редактор веднага публикува съобщението в местния новинарски сайт.
   Реакцията бе ужасна. Разбира се, нещастният дежурен редактор бе пратен в изправителен лагер, а горкият Махмуд бе изгонен от Русия. Понастоящем той е бежанец в Германия и изкарва прехраната си като общ работник, пътен строител под името Макс Бюргер и често сменя адреса си, страхувайки се от справедливия руски гняв.
   Та... Трябва да се внимава с имената в публикациите за Путин и Потин, както за Стиглиц и Стайниц.

😉😉😉

© Филип Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??