Oct 30, 2008, 7:38 AM

Защо не написах "Листопад 6"? 

  Prose » Humoristic
1353 0 20

Беше чудна октомврийска  утрин. Реших да се разходя в градския парк. За кой ли път ме мамеше есенният листопад... Вдъхнови ме за поредица от стихове, които пратих в един популярен сайт. Какво ли щеше да се роди днес? От кой ли ъгъл щях да погледна на това природно явление?... На небето нямаше нито едно облаче, грееше слънце, а от време на  време  подухваше северен вятър. Вече си представях златния дъжд...

 Както си вървях, изведнъж ме поляха със студена струя вода. Погледнах нагоре: пъргава домакиня миеше терасата си. Лошо няма, но биваше първо да погледне дали не минава една вдъхновена фея, например... Вбесих се, но тутакси ми проблесна: няма случайни неща! Това беше знак от Небето да се зАпра вече. Обърнах се кръгом и в лек тръс се понесох към къщи. През цялото време вятърът упорито ме ухажваше, а аз приемах ласките му с глуповата усмивка...

Благополучно се прибрах... Все пак, извадих късмет, че не беше януари! Не написах стих, но затова пък измих и трите тераси. Преди това обаче, погледнах  да не би да минава един плешив принц, например...

© Вилдан Сефер All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.

  • Я забрави тоя случай и дай нататък...
    Нали си Фея!
    Прегръдка!
  • не биваше да се отказваш...листопадът си е красиво нещо...
    с обич...мила Вилдан.
  • Ице, радвам се, че намина пак!
    Георги, благодаря за ценната идея. Може да ми потрябва някой ден...
  • "листопад от тераса-1,2,3..."
  • Вилдан, отново ме развесели!
    Поздрав!
  • Благодаря ви!
    Били, радвам се, че съм те разсмяла!
    Йосифова, не мога - жал ме е за саксията...
    Вранче, биваше вятърът да е южняк и аз да не съм мокра...
  • Вилданче,нали вятърът те ухажва,кой мисли за друго...Ветрове ни дай на нас...!
    С обич!
  • Вилдан, що не каза че миеш терасите, щях да пратя моя плешивко, да го поразхладиш, че се е поспекал след едно посвещение. Ако пък беше бутнала и една саксия (без да искаш, де), щеше да ми свършиш голяма услуга. Друг път като миеш балконите, звънни един телефон. Нали затуй ти го дадох
  • хаха накара ме не просто да се усмихна а да се засмея! хареса ми!
  • Благодаря ви!
    Наистина се случи,но не беше повод да приключа с поредицата!
    Руси, бъди спокоен! Нямаш пръст в тази работа!
    Ради, прав си! Сега няма "Листопад 6", но ако беше тухла, нямаше да има Фея!
    Никол, Ласка и Бейтула, какво фейско виждате тука?! По-скоро бях мокра кокошка!
    Георги, ако беше минал плешивкото, поредицата щеше да има друго име!

    Приятна вечер на всички!

  • СладуранаФея...
  • ами... фейско си е
  • Благодаря ти за усмивките,Феичке!Прекрасна си както винаги!
  • Ама за сметка на това, написа този увлекателен разказ!
    Поздрав, Феичке!
  • Вилдан, да не би проскубаният плешивец да съм бил аз, защото в "Листопад 5" малко се пошегувах със стихчетата ти, за което ти се извинявам!
  • ех,плешивеца му неден...да беше минал,щеше да има и "листопад-7"...поздравчЕ!
  • Ха-ха-ха...Мерси, за подарената усмивка!!!
    Прогдължавай да ни радваш с творчеството си, Феичке!


    С обич!
  • пак леко си се отървала, щом не са ти изсипали нещо друго на главата
  • Хареса ми! Харесваш ми!!! И благодаря за закачливите ти коментари на моите вдъхновения. Ще те следя редовно.
  • Страхотна си,развесели ме!
Random works
: ??:??