Nov 13, 2011, 7:21 PM

Защото те обичам 

  Prose » Others
1439 2 8
1 мин reading

Едва ли аз съм момичето с най-красивите очи на света, в които Той би могъл да се взира с часове. Но аз съм тази, чиито очи блестят, излъчвайки нежност и топлина всеки път, когато Го гледат.
Едва ли аз съм момичето, което може да Го целува най-прекрасно. Но аз съм тази, която го прави по свой собствен, различен начин.
Едва ли аз съм единственото момиче, което може да напише нещо чувствено за Него. Със сигурност някъде по света има  момиче, което би могло да напише хиляди поеми и да Му ги посвети. Но никоя от тях не  би била толкова искрена като моята.
Едва ли аз съм единственото момиче, което би могло да Го направи щастлив. Но аз съм тази, която се стреми да Му даде истинско, дълготрайно щастие.
Едва ли съм единственото момиче, което би могло да Му даде любов. Но вярвам, че аз съм тази, която Му дава любовта, от която се нуждае.
Едва ли съм единственото момиче, за което Той заема ценна част от живота. Но може би аз съм единствената, за която Той е целият живот.
Едва ли аз съм най-подходящото момиче за Него. Аз просто съм момичето, което истински Го обича такъв, какъвто е.

© Любомира Герова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??