Aug 4, 2021, 10:20 AM

Зърнато 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
519 2 10
1 мин reading

53% от медиците били се ваксинирали…

Е, добре де – щом почти половината от хората, разбиращи от проблема, не приемат официалното му решение, защо мен ме принуждават да давам неинформирано съгласие?

хххх

В микробуса. Почти всички с маски – спуснати под носа, ме и под брадичката.

Шофьорът изобщо без маска.

Е, аз също пътувах така. И никой не посмя да се обади. Защото хората разбират нелепицата на наредбите, ама не смеят да ги нарушат.

Дресировка…

хххх

От екрана: „… починали двама С ковид…“

А преди година – „Над сто човека ОТ ковид…“

хххх

Най-лошото – „новите“ разочароват хората. Нищо ново, нищо свястно. И настъпва апатията – бе, що да се моря, който и да е, все тая…

Та дори – да не гоним паразитите, тия барем се наяждат, новите ще са по-гладни…

Макар паразит наяждане няма…

хххх

Абе, няма ли да отворят границите към света, та специалистите по кражби, просия, проституция и тем подобни гурбетчийски цигански занаяти да се изнесат?

Щото сега се чудят къде тук да вилнеят и, като се почне от газенето на тишината, та се стигне до мачкането на законите…

Таман бяхме свикнали с нормализацията в отсъствието на тъмнозелените.

хххх

Прокуратурата получи информация относно нарушаване на законите и Конституцията от главния прокурор.

Прие я за сведение, обяви, че прокурор се занимава с разследването. Името на разследващия не съобщи – в духа на откритост и заради обществения интерес.

Само се предполага, че инициалите на неизвестния разследващ са И.Г. …

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Скитнице, Роси, Красе!
  • И да нося отговорност за чужди действия или бездействия, а имплицитно да ми забраняват да нося отговорност за себе си като подпиша, че съм съгласна с нещо, с което не съм съгласна... между collateral damages и странични ефекти има там някаква разлика...
  • Много точно!
  • При теб винаги е интересно! И до болка правдиво, казано уж на шега!
  • Благодаря, Лина, Пепи!
  • коло три четвърти от хората, заразени в огнище на COVID-19 в Масачузетс, са били напълно ваксинирани срещу коронавируса, като четирима от тях са хоспитализирани, сочат нови данни, публик.от ЦКЗ, цитирани от Си Ен Би Си.
    Освен това от доклада става ясно, че напълно ваксинираните, заразени с коронавируса, носят в носа си също толкова вирусни частици, колкото и заразените неваксинирани. Тоест и двете групи могат да разпространяват ковид сред други хора.
    https://www.vesti.bg/temi-v-razvitie/tema-koronavirus/trevozhni-danni-ot-sasht-74-zarazeni-s-kovid-sled-vaksina-6129206
    Имам познати, които месец след ваксинирането (цялото семейство: съпрузите с майка му без дете на 12 г),
    се разболяха. Мъжът изкара 9 дни в болница след като 6 дни не свалял температурата под 38,8. Детето не се разболя.
    И други, които след малко повече, 2-3 месеца след ваксинацията се разболяха.

    Хората ги е страх от страничните ефекти и от генна намеса на векторните ваксини. Знаи
  • Болезнено точен, както винаги... Поздрави!
  • Благодаря, Миночка, ДПП!
  • Новата, стара реалност...
  • Много точно!
Random works
: ??:??