2 nov 2010, 21:07

* * * 

  Prosa
719 0 8

Любовта е една надпревара. Безсрочна борба за надмощие. Една безконечна последователност от низости. Заучени машинални действия, повтарящи се всеки път отначало. Безскрупулна игра без правила, в която просто трябва да победиш. Печели онзи, който пръв разбие сърцето на другия. Опциите за изход са ограничени. И това е единствената.
Понякога ме е яд на себе си. Дори изпитвам гняв. Заради цялото си разбито сърце. Заради безкрайната си наивност, която дори бих се осмелила да нарека суета. Да, дотолкова съм привикнала с това да ти вярвам, че ако случайно някой ден се усъмня в теб, сигурно ще се почувствам като разглезено, суетно момиченце, изгубило най-хубавата си рокля.
Но от всичко най-много ме е яд, че за теб никога не съм означавала нищо повече от няколко тласъка. Навътре. И после навън. Абсурдно е, но винаги съм го знаела. А още по-големият парадокс е, че никога не спрях да ти вярвам. Вярвах ти, безспирно ти вярвах. Вярвах ти единствено защото ти беше пръв. Защото ти победи.

© Ирен Попова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • "Безскрупулна игра без правила, в която просто трябва да победиш. Печели онзи, който пръв разбие сърцето на другия. Опциите за изход са ограничени." Ох това май е наи-точното определение което съм чувал някога . Разцепва ... Да знаеш яе пребори теорията с ностните кърпички :Д
  • Благодаря ви, че посетихте!
  • !!!
  • тъжно...а любовта е толкова прекрасна...
    но това се разбира, когато срещнеш истинския..
    сърдечно те прегръщам, мила Ирен.
  • Хареса ми!
  • Несподеленост - това е!
    Но пък знаеш ли, Иренче, тази любов щете научи на мъдрост и ще те направи предпазлива...
    Прегръдка!
  • "Безскрупулна игра без правила, в която просто трябва да победиш."
    Пожелавам ти да намериш Този,с когото и двамата сте победители.. Пожелавам ти истинска любов,без тази надпревара!
  • Много силно!
    а-п-л-о-д-и-с-м-е-н-т-и. (:
Propuestas
: ??:??