14 oct 2024, 21:57

Ако нещо зависеше от избирателите, то те нямаше да бъдат допускани до избори 

  Prosa » Reseñas, análisis, articúlos de critica, Otros
107 6 8

Изборите са един фарс, чрез който публично се легитимира случващото се зад завесата. Ако кръвта ти изтича, то най-напред трябва да се спре кръвоизлива. В случая изтичащата кръв на България са младите хора, които масово я напускат заради пълна социална безперспективност. Коя е истинската причина младите да напускат? Много просто - баснословно скъпите жилища. Нито една партия не обеща на младите политика на евтини жилища, за да останат тук, да се женят и да отглеждат деца в родината си. Това доказва, че програмите на партиите са изцяло демагогски. Копейкин с неговото ВЪЗРАЖДАНЕ, също не предлага дори бегъл опит за решаване на този проблем. Всички тези партии са в услуга на банките и финансовата олигархия, които се обогатяват от скъпите жилища чрез политиката на кредити. Ето затова България рухва. Нещата са прости до болка.

 

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Така е. Точно казано. Поздравления.
  • Прав си ,Приятелю!!!Марк Твен го е казал много отдавна!За жалос ще страда ,Народа!!!
  • Колкото по-рано го разберем,толкова повече ще поискаме да отхвърлим системата на днешната действителност.
  • Благодаря ви за подкрепата, Латинка, Миночка, Елка и Живко. Бъдете благословени!

    Живко, мисля, че много преди Марк Твен до това прозрение са стигнали още в древния Рим.
    Що се касае до Буковски, то той дори осребри робството си. Находчив мъж!

    Един музикален поздрав за всички: https://www.youtube.com/watch?v=6vbirV8ZSfg
  • ...ако от изборите зависеше нещо, щяха да ги забранят ! Марк Твен
    Никой не е отменял робството. Просто го направиха задължително за всички.
    Чарлз Буковски
  • На дъното ли сме или има още по-надолу?
  • Горчивата истина, Младен! Това положение няма да се оправи, за съжаление!
  • Бодливи истини!
Propuestas
: ??:??