5 dic 2007, 12:01

Фотографии 

  Prosa » Otros
1068 0 5
1 мин за четене
 

Фотографирам: свирка на локомотив и тичинков прашец. И следи от смола по шосето.

Вятърът композира. Композиция в лилаво-оранжево. Като неочаквана среща.

Искам да ме срещнеш. Да ме погледнеш с онези очи: слънчеви зайчета, играещи по кожата ми.

- Нощните птици винаги са били самотни. На това дължат чара си.

Обещаваш ми. Както винаги - обащания в червено.Червено със златисти нотки.

Чудя се дали совите могат да различат червеното. По-скоро - не.

Самотата ми има оттенъци. Мога да ги видя. Оттенък на черно и сиво. Тя звучи. Като цугулка и чело. Дали трябва да й се съпротивлявам или да я оставя да ми обещае?

Обичам да ми обещават. Да ми обещават... в червено, в златисто-червено...

Фотографирам: жужене на пчела и малки бръчици около очите. И лимонени дървета.

Чувам дишането ти. Като симфония. В полунощ. Създай ми симфония. Наречи я на мен.

Като кадифе. Като носталгия по цветовете. Моите цветове. Цветовете на самотата ми.

Искам да ме срещнеш. Да ме докоснеш с онези ръце: кладенец с жива вода.

И да си отидеш. Без да ми обещаваш в златисто-червено. Без да ми подаряваш симфонии. И да ме оставиш на черно-сивата ми самота. Самота със звучене на цигулка и чело.

Фотографирам: дърво без плодове. Без листа. Само ствол и корени. Дърво -мелодия. Дърво по обед. Разстояние от пяна. Камък. Усмивка на камък. Като колаж. Като послание.

Къща от захар и пясък. С ограда от чимшир... и охлюви. Голи охлюви на всяка крачка.

Като след дъжд. Като пречистване. Като писмо. От някой, който обича. До някой, който иска да бъде обичан.

© Ралица Стоева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Знаеш ли Рали, кой е цветът на самотата - лилавото. Много често самотните художници го използват, той идва някъде от вътре. Дори и тук ми прави впечетление самотниците оцветяват текстовете си в лилаво. Подсъзнателно. Правят го. Тъжен цвят. А лилавите люляци са толкова красиви. Не белите - лилавите. Обичам ги.

  • Аз се радвам, че те открих, ако не бях прочел душата ти, нямаше да подозирам колко много щях да съм загубил.
  • Наистина оригинално! А за посланието........
  • "... и охлюви. Голи охлюви на всяка крачка.
    Като след дъжд. Като пречистване. Като писмо. От някой, който обича. До някой, който иска да бъде обичан."

    ЕХ... !
  • Много оригинално. Поздравления!
Propuestas
: ??:??