18 oct 2009, 8:33

Генен допинг 

  Prosa » Ficción y fantasy
992 0 18
2 мин за четене

 

 

     „Ле-лее! Много съм флуди, ма-маа!” – така пее любимият ми R285. Добро роботче е и често ми уцелва състоянията. Ей така се чувствам сега – „флуди”. Един вид - и във форма, и хубав, и готов да покори света. Кой съм аз ли? А бе, ти май наистина си от миналото? Аз съм Атлет Номер Едно на Слънчевата Система. Миналия месец спечелих Междупланетния Маратон. Продължи четиридесет завъртания на Земята около оста ù. Толкова ми беше нужно да подобря собствения си рекорд, без спирания за почивки. Изтощен ли? Абе, човеко, ти от кой век идваш? Двайсти ли? А, сега разбирам. Тогава сте карали само на амфетамините от 1936 година и анаболите от средата на 50-те. „Гадна работа” – нали така сте казвали тогава? Е, човеко от двайсти век, без ти самият да разбереш как, прескочи 400 години и – ето те при нас. Няма да те изгоня. Стой така. На, пийни си! Какво е това ли? Е-ех, двайсти век! На, гледай, и аз пия от него. У вас бихте го нарекли чай, но билките ги отглеждаме в парник, та са по-чисти от вашите. Така, сега да ти разкажа как става у нас това, с издържливостта. Ти май още не знаеш, но през двадесет и първи век, още в самото му начало, станало ясно, че пълната версия на човешкия геном се състои от 25 хиляди гени. От там учените положили основите на генната терапия. Най-просто ще ти го обясня така. Установява се, че някой ген е дефектен. Докторите обработват вирус – да го обезопасят и да вмъкнат в него желаните подобряващи гени. Променяли ДНК-то ли? Да, естествено, виждам, че си умен и ще проумееш. Минали се много години преди да се научат да контролират новите гени и това често им струвало човешки животи. Така например, през 2002 година, единадесет пациенти с инжектиран вирус развили левкемия, но без тяхната трагедия, както и без няколко други жертви, нямало да стигнат до най-важния момент – да потиснат гена НСР. Това, обаче, предизвикало нови проблеми. Увеличеният брой на червените кръвни телца водел до такова сгъстяване на кръвта в началото, че тя заприличвала на нещо като желе. Да де, ама учените не спели и постепенно, стъпка по стъпка, стигнали до усъвършенстването на този метод. Знаеш ли до какво доведе това? Ами ето ме мен – изключителна издържливост и мигновено възстановяване. Няма нужда да тренирам до изтощение и да се лишавам от личен живот. Даже имам време да уча и да разговарям с такива като теб. Хей, къде отиде? Да не би...”

...

    Ох, добре, че намерих онзи тунел и се спуснах отново в моя свят! Започна да ми писва от бъбривия, нафукан атлет от бъдещето? Благодаря ти, Господи, че се чувствам изтощен! Всъщност, дали да не помисля върху всичко това, което ми каза фукльото? Фюрерът би бил много доволен, а материал за опити в концлагерите, колкото искаш!

 

17.10.2009 г.

 

 

 

© Весислава Савова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Веси П, върнала си се и назад. Много ти благодаря. Обещавам да се старая повече. Усмивки, В.
  • Това ли ни е бъдещето, незнам, навярно натам сме се запътили...
    Поздравления, Веси, за въображението и изпълнението!
  • Силиви Райчева, много благодаря!
  • Поздравлвния!!!
  • Инче, Петя, Хубавка, благодаря ви!
  • Бях тук!
    За да те поздравя за... въображението!
  • И при мен написаното предизвика размишления. При това доста дълбоки.
    ПОздрав!
  • Дочка, Светлана, Виктор, Бароне, благодаря ви от сърце. С уважение, В.
  • Хубаво е да се връщам при теб, Веси, толкова светло е! Барона
  • Пишеш страхотно!
    Приеми моите почитания!!!
  • Сърдечни поздрави ВесиСлава! Хубав разказ!

    ...ако бях по-съвършена щях ли по-добре да разбирам себе си и живота? Щях ли повече да обичам обичта в очите на човека отсреща, и на песента едва доловимата нота? Аз не съм толкова съвършена, но толкова дълго вървях с твоите мисли! Хей, Човече! Колко е хубаво с теб да посрещаме изгревите лъчисти...
  • Победа на всяка ценаУви колелото на времето ни сервира всякакви недомислици ,след които ще има ли на какво да ръкопляскаме?
    Ръкопляскам на добре реализираната идея.
  • Да, nellnokia (Нели Господинова), така е - за това загатва "фукльото" от бъдещето. Ще видим до къде ще го докарат с този метод, който действително е коствал заразяването на 11 човека с неприятната болест през 2002 година. Информацията, обаче, е недостатъчна. Затова и си позволих този полет на въображението, което както знаеш, не е от най-бедните. На теб, както и на Tchintova (Ирена чинтова-спасова), Karaman (Сириус Надежда), remer (Наследник на Куфара), valia1771 (Валя Василева), жарава (Веска ), Войнов (Цветан Войнов), Маргарита (Маргарита Георгиева), благодаря за това, че бяхте с мен.
  • Междудругото идеята за генния допинге възникнала още в 21 век. Може би не точно в твоя вариант Весе, Но я има и отчасти се реализира със съответните технологии. Важен е крайният резултат. Допингът не бива да бъде открит в телата на спортистите.
  • Поздрав с обич, вълшебна!
  • Добре!
  • Интересно!
    Предизвиква размишления.
  • Харесва ми!Поздрав!
Propuestas
: ??:??